Hengstenkeuring van dit jaar

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

linsy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-05 16:56

@ Elisa2: bedoel je Renovo en Oregon die bijna in iedere tuiger minstens 1 keer zit?

vivian001

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 13:45

Basvdv schreef:
Hoeveel Sir Sinclairs waren afgelopen zaterdag aanwezig, en hoe waren deze?

Ik was er niet al te vroeg. Ik heb ze dus niet allemaal op het straatje gezien. Er mochten volgens mij 10 de kooi door naar de kooi. Er waren dacht ik 18 hengsten volgens boekje opgegeven. Dus best veel door. Ik denk dat ze zelf ook wel benieuwd waren naar zo'n 1ste jaargang.
Ik vond het over het algemeen goede, soepele bewegers. Ze waren voor mij allemaal herkenbaar. Ik haalde de Sir's er zo uit. Zelfde hoofdjes veelal zelfde bouw. Heb wel idee dat deze hengst behoorlijk stempelt. Wat wel opviel dat merendeel wel goede halslijn en lengte heeft, maar in verhouding nog wat arm bespierd.
De 726 (Welcome Sir) moeder Fruhling, was in mijn ogen een fantastische beweger.

RodaniaJaman

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 16:17

Zo ja het zit er weer op en toch weer 5 hengsten door naar den bosch!! dus we zijn weer dik tevrede van de 9 die we hadden!!! we hebben een super springende indorado als die zich nu ook maar waar maakt in den bosch en voor de rest 4 dressuurpikkies (er is nog hoop voor mij haha) mooie riverman x farrington mooi rousseau x voltaire en nog een leuke flemmingh en dan nog 1 waar k ff de pappi van vergeten ben.... schandalig haha maja nu kan k de olie en de doeken ff in de kast laten liggen tot den bosch!!!

weule

Re: Hengstenkeuring van dit jaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 12:38

vandaag de nakeuring, is er iemand geweest?? ik heb net al wel gehoord dat de flemmingh X cocktail (die ik vanmorgen om 4.30 mocht invlechten ) door is naar de 2de bezichtiging!