Welke hengst? Koel karakter vereist...

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

spunk

Re: Welke hengst? Koel karakter vereist...

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-05 22:05

gk weet ff niet hoe je t spelt maar rubbicuul? en mooiiman zijn mijn 2 favorieten...

mijn eigen paard is van Neostan en hoewel hij 3 is, is het een harde werker met een superlief karakter en absoluut bom proef

Lilliputter

Re: Welke hengst? Koel karakter vereist...

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-05 22:25

hoi hoi,

mijn ervaringen met een elcaro zijn zeer goed,mijn merrie is zeer nuchter en koel,je kunt dr in de wasplaats neerzetten en ze blijft gewoon staan en met rijden schrikt ze nooit,zet nooit n stap verkeert en het is zeker geen paard dat bijt,

bijv gribaldi is supe rmooi en geweldig maar wij hebben er 2 en 1 ervan is super lief en de ander egt n flikker,mauwt om alles en schrikt van elk zuchtje wind,onder het rijden ijn ze best fijn te rijden maar het zijn mauw paarden of niet...

xxxxxxx

lilykashmir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-05 22:58

Ik heb hier een paar keer Ronaldo in zien staan, maar ik zelf vind dat geen goede optie voor je merrie.
De ronaldo merrie die ik ken (Ronaldo x Lucky boy) heeft nu niet echt een lekker rustig/fijn karakter. O.h.z is ze overigens anders. Ze wil wel graag werken en heeft wel een goed achterbeen.