Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Samsam schreef:Dr was niet zo veel aan hoor, denk dattie een hint heeft gehad dat de hengst weinig kans maakt!
gomir schreef:Citaat:Ook voor cat.nr. 80 Contendro I x Corrado I is het onderzoek beëindigd.
Weet iemand waarom?
In Den Bosch was het een van de fijnste dieren, maar vorige keer onder het zadel kon hij mij niet zo charmeren.
Vandaar dat ik wel benieuwd was

Samsam schreef:arie53 schreef:
De gemiddelde Jazzen zijn ook geen dressuurpaarden zoals de FEI verlangt en voorschrijft.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Basvdv schreef:hanneliesje schreef:De Indorado X Lux heb ik niet vermeld omdat ik gewoon niet snap wat hij in Ermelo doet
Is niet bepaald de minste hengst van het stel...
MissHIS schreef:Ik ben vrijdag ook aanwezig, ben benieuwd wat de exacte uitslag zal zijn!
CGJ12 schreef:MissHIS schreef:Ik ben vrijdag ook aanwezig, ben benieuwd wat de exacte uitslag zal zijn!
Die uitslag is nu toch wel al bekend Miss?
Zou jij toch moeten kunnen achterhalen dacht ik zo.........

Samsam schreef:ik heb vrijgenomen, ben er de hele dag!
kimberley12 schreef:hoop dat ze een beetje leuke hengsten nemen, want valt mij op de mooiste hengsten gaan altijd weg. terwijl bewezen is dat ze het in de sport heel goed deden

CGJ12 schreef:Het wordt tijd dat jij je onderschrift eer aan gaat doen Arie........
Dan doe ik het toch beter ............