Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Pukpaleisje schreef:Klopt een sub-sub topper is al goed als het maar geen tobber is....(had jij niet een merrie te koop, of een merrie veulen)
Pukpaleisje schreef:Klopt een sub-sub topper is al goed als het maar geen tobber is....(had jij niet een merrie te koop, of een merrie veulen)
sarabande schreef:Zoek je een paard of ben je aan het inventariseren welke bokkers wat te koop hebben???
....ben nog niet veel wijzer geworden hoor....
CGJ12 schreef:sarabande schreef:Zoek je een paard of ben je aan het inventariseren welke bokkers wat te koop hebben???![]()
![]()
Smart statement...
0ojannekeo0 schreef:kijk, het licht grotendeels al aan het dekgeld, ik heb daar zo'n 800,- voor betaald, klaar maken keuringe en het beleren heeft mij minstens 1000.- minder gekost, dus het zal ook aan je connexties liggen die je hebt binnen de paarden wereld.
Pukpaleisje schreef:....geen connecties....Tja dat is mij ook al verweten, denk wel dat je als je voor alle stermerries 12.500 zou bieden op de keuring je een vrachtwagen vol kan meenemen....