Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Hihi...

)
coydog schreef:Als hij kleiner blijft dan is het een leuke pony voor mijn dochter, dan heeft zij er twee.
Zelf heb ik daar echt niks aan, ik ben zelfs al te groot voor Mo.
). De tinkerbokkers hier hebben me inmiddels wel duidelijk gemaakt dat ik écht niet te groot voor haar ben en de mensen gewoon maar lekker moet laten kletsen

Soxje schreef:Over dat duwen wat bij een Vanner voorkomt (wel een hele vage omschrijving van het NST), dat doet de mijne beslist niet. Ik moet soms duwen, haha, om haar vooruit te krijgen.
desillies schreef:leuk topic trouwens maar moet de titel (nog) niet aangepast worden?
bijvoorbeeld in: welk type denken jullie dat mij tinker is??
Annick schreef:ben ook heel benieuwd waar Damian onder valt, denk dat het Grai word.
Coydog : ik vind je niet te groot voor Mo,echt niet![]()
Damian word morgen gekeurd, dus we zullen zien.
moet zeggen dat ik het ook niet helemaal kan volgen hoor, hoe ze beoordelen kwa type.
Cheveyo schreef:Annick schreef:ben ook heel benieuwd waar Damian onder valt, denk dat het Grai word.
Coydog : ik vind je niet te groot voor Mo,echt niet![]()
Damian word morgen gekeurd, dus we zullen zien.
moet zeggen dat ik het ook niet helemaal kan volgen hoor, hoe ze beoordelen kwa type.
Zou Damian niet richting Vanner gaan?
Vasthi schreef:Het zou trouwens een goed idee zijn om de voorlichtingsavonden van 2006 over de verschillende Tinkertypes te laten gaan, dat zou het een stuk duidelijker maken voor ons.