Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Elisa2 schreef:Ik denk dat er wel een verschil zit tussen merries die er verzorgd uitzien en merries die gewoon niet verzorgd zijn,Zegt niks over de kwaliteit van zo'n merrie.Bovendien kunnen ze ook wat ouder zijn.Maar ikzelf heb het idee dat er veel meer in die hengst zit,en dat dat er wat beter uit zou komen als hij iets anders gereden werd. Ik vind de moederlijn ook heel mooi,en trento zelf een erg mooi paard.En ik denk niet dat de hkc helemaal blind is..dus er zal wel wat meer inzitten.
Bucephalus schreef:De fokkers hadden er blijkbaar vertrouwen in.
tamaras schreef:Daar is dan ook niks mis mee als de merrie maar correct is en een goed fundament heeft!!! De merrie 's die bij trento op de afstammelingenkeuring bij de veulens liepen waren over t algemeen matig in ieder geval meer slechte dan goeie en veel kleine moeders omdat de hengst groot is denk ik!! Daar moeten ze wel goed naar kijken vind ik en al is het een ster merrie dat wil nog niet alles zeggen hoor!!! Er zijn ook merrie 's die geen ster zijn en toch heel goed fokken!!!
de moeder van mijn merrie!Sammie schreef:Nou mooi toch! Ik denk dat er een hoop goede paarden weg zouden vallen als we als eis stellen dat ze ster moeten zijn.
Basvdv schreef:Wanneer deze fokkers weloverwogen hun keuze hadden gemaakt kan ik het begrijpen. Veel mensen hebben echter in de hype rond Trento hun merries erbij gedaan. Kijk eens naar de werkelijk serieuze en gerenommeerde fokkers, slechts weinigen hebben veulens van Trento.
Krack kan niet stempelen, dus je gaat direct terug op de oude massale paarden uit de briolieta stam. Niets mis mee, zolang je maar een merrie met zeer, zeer veel bloed aanpaard. Moderne paarden verwacht ik niet heel snel bij Trento in combinatie met de nederlandse merriestapel.
Basvdv schreef:
Is er toch nog iemand positief over de nafok van Trento, misschien moet je ze alle 400 maar kopen.
Er zijn hengsten voor minder op wacht gezet, de vraag is of de heren dat wel durven....