Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

sharonaollie schreef:Die van mij is een echt zeoliet x heraldie....
Echt niet de makelijkste .De meeste mensen die erop gaan krijgen hem niet goed aan het lopen oftewel neemt ze lekker in de zeik en gaat in verzet.En dat niet alleen hij gooit ook hoog op en dus als je een L2 proefje wil rijden heb je probleem als je het niet uit kan zitten en als die zich dan nog niet wil ontspannen tsja .ja ze kunnen het wel maar geen 10 min lang en ik zelf ook niet.Hij is eenkennig Hij weet bij mij hoe ver die kan gaan en bij de ander loopt die er eigenlijk overheen.
Tot nu toe kunnen en 3 mensen op rijden van de ....... stuk of 30 .. Dus als ik een keer wat heb en ik kan een aantal weken niet rijden want dan heb ik pech of die mensen bellen of die willen rijden maarja.Dus dat wordt dan longeren.Moet wel zeggen ik heb er en tijd over nagedacht om hem te verkopen want ik wilde verder met de dressuur de wedstrijden.Hij kan super lopen en kan bijna alles ,niet alles perfect nog maargoed.maar heb toch eigelijk besloten om het niet te doen hij heeft een super lief karakterEn soms erg vervelend , En doet bijna alles voor me ,Tja ik ga gewoon verder met de wedstrijden in de L2 totdat ik die wp heb en dan gewoon lekker door kan gaan.De wp moet een keer komen zit er steeds dichtbij.alleen heeft die zijn dagen af en toe,Tja daar moet ik maar mee leren leven.En ik wil binnenkort gaan springen wat die erg leuk vindt.als ik hem vrij wil laten springen hoef ik niet veel te doen hij gaat zelf ovder de hindernis.Totdat die geen zin er meer in heeft .Die van mij moet je gewoon goed aanpakken doe je dat niet dat doet ook lekker niks....

) 
(zelfs voor mij, met mijn gebrek aan paardrijkundig talent
)

Katja schreef:Jacardo is een Elcaro x Marinier en had zelf een heel erg fijn karakter. Ik heb de hengst als veulen gehad tot hij naar het verrichtingsonderzoek ging en ook gereden toen hij net zadelmak was.
...maar wel veel geduld mee moeten hebben om haar vertrouwen te geven!
** 
PintoNatal schreef:Mijn paard heeft juist een heel aparte kleur ogen, niet de standaard kleur, maar een aparte bruin
knollover schreef:mijn moeder heeft een zeoliet. paard is erg kijkerig. maar voor de rest wel een lief paard.

Eusebio schreef:Ja jeetje, daar noem je even wat op zeg Elcaro x Zeoliet!![]()
Stephany schreef:
Wat leuk Katja! Wat zijn jouw ervaringen geweest met Jacardo?

Suzanne F. schreef:Eusebio schreef:Ja jeetje, daar noem je even wat op zeg Elcaro x Zeoliet!![]()
Dat bedoelde ze niet denk ik. Elcaro x Zeoliet is directe inteelt. Ze bedoelde dat haar paard via Elcaro dus Zeoliet voerde.
Ik ken geen fijne Zeoliets, allemaal traag en lui en vreselijk flegmatiek en gewoon stakers...brrr nee.