royal dance

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Netje

Re: royal dance

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-06 19:52

Ben wel heel benieuwd wanneer je veulen komt en wat het gaat worden (zal wel een vosje zijn) ! Eén ding weet je zeker (nou ja, bijna...) het krijgt een superlief karakter, want dat hebben alle RD's.

Lotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-06 21:44

Wij hebben ook een 5-jarige Royal Dance hengst bij ons op stal staan (staat tevens te koop voor de liefhebbers)

Afbeelding

Op deze foto zie je het niet zo goed, maar hij heeft dus ook die echte mooie goudkleur van papa

Ik kan ook een filmpje laten zien ... maar ik weet niet goed hoe

Lotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-06 20:22

Netje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-06 23:11

Waarom wordt hij verkocht ? Ik keek naar de foto en het eerste wat er in mij opkwam was: dit is niet een van de mooiste RD kinderen...

Gelukkig staat het filmpje erbij en dat geeft een wat beter beeld.

Er zit wel weer veel herkenbaars in (kleur, staart !, koppie etc.), maar misschien heb je wat betere foto's van hem ?

Lotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-06 02:04

Hij word verkocht omdat de eigenaresse gewoon al 3 paarden heeft en thuis ook nog opfok heeft staan.

Foto is inderdaad niet echt flatterend, je moet hem gewoon in het echt bekijken, staat heel aansprekend hoofdje op en hij heeft wel die mooie kleur, maar ach ik kan dit wel allemaal zeggen ... je hoeft het natuurlijk niet met me eens te zijn.

Ik hoop dat de eigenaresse eens fatsoenlijke foto's wil maken zodat je hem echt ook fatsoenlijk kan zien... dan plaats ik ze hier wel terug

Ik heb dit beestje dagelijks gezien in ieder geval en ik vind hem een plaatje...valt echt op als je er mee rijdt