Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

ceasario schreef:Sjappie schreef:Jammer van Tuschinksi, Duitsers houden zeker niet van Pavo-gezwaai. Als ie hectisch is dan is het snel gebeurt...heeft misschien niks met voorstellen te maken, het is een beetje een bloedkikkertje, snel opgewonden (ja en dan komen de gangen er niet goed uit).
22 Tuschinski Copal,Yvonne NED 7,90 7,80 7,20 5,50 6,00 6,68
5 j. KWPN B H V:Krack CMV:Pion
Je zal er maar een veulen van hebben.

Sydney2005 schreef:De cijfers voor de gangen van Tuschinski zijn echt niet slecht hoor, die 2 laatste cijfers hebben het resultaat zo gedrukt. Er liepen zelfs in de finale nog een aantal hele goeie hengsten die door de spanning gewoon hun kwaliteiten niet lieten zien.... Jammer, maar bij zo'n evenement niet heel onlogisch als je kijkt naar de hele aankleding en poeha eromheen.
arie53 schreef:Sydney2005 schreef:De cijfers voor de gangen van Tuschinski zijn echt niet slecht hoor, die 2 laatste cijfers hebben het resultaat zo gedrukt. Er liepen zelfs in de finale nog een aantal hele goeie hengsten die door de spanning gewoon hun kwaliteiten niet lieten zien.... Jammer, maar bij zo'n evenement niet heel onlogisch als je kijkt naar de hele aankleding en poeha eromheen.
Spanning? Dan moeten ons toch eens gaan bezinnen op wat er mis met de karakters van de tegenwoordige hengsten. Hypernerneus is niet bepaald een basis om toekomstige sportpaarden te gaan produceren.
Sydney2005 schreef:In Duitsland schijnt het ook normaal te zijn dat je op iedere wedstrijd prijsuitreiking te paard hebt,
zouden ze in nl ook eens moeten doen.

karinna schreef:Zeg Lachmar je zegt dat je jezelf niet aangesproken voelt, maar was het nu echt nodig om uit te halen naar Trento?!
Ik vind dat erg goedkoop.
Waarom het paard de schuld geven als het ook misschien aan de amazone zou kunnen liggen?! Ook als een paard wel presteert....het is meestal de combinatie nietwaar.
Hou me ten goede ik vind Tuschinski een mooie goed bewegende hengst, maar dat is pas het begin.
Een goede ruiter/amazone doet heeeeeel veel ... en of een hengst een goed vaderdier is moet blijken in de toekomst in combinatie met de aangeboden merries.
Voordat je denkt dat ik me aangesproken voelt omdat ik een Trento veulen heb....valt wel mee, ik weet wat er bij mij in de wei loopt en dat ziet er heel goed uit!!
Laten we stoppen met het afkraken van andere hengsten om emotionele redenen.

arie53 schreef:Sydney2005 schreef:De cijfers voor de gangen van Tuschinski zijn echt niet slecht hoor, die 2 laatste cijfers hebben het resultaat zo gedrukt. Er liepen zelfs in de finale nog een aantal hele goeie hengsten die door de spanning gewoon hun kwaliteiten niet lieten zien.... Jammer, maar bij zo'n evenement niet heel onlogisch als je kijkt naar de hele aankleding en poeha eromheen.
Spanning? Dan moeten ons toch eens gaan bezinnen op wat er mis met de karakters van de tegenwoordige hengsten. Hypernerneus is niet bepaald een basis om toekomstige sportpaarden te gaan produceren.

Elisa2 schreef:.Het is mij trouwens opgevallen dat bijna alle paarden van H.P. Minderhout keurig stil blijven staan tijden prijsuitreikingen,zo hij daar speciaal voor trainen?