Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Sammie schreef:Weet iemand trouwens of je van te voren moet melden dat er een kunststaart in hangt met reden waarom of alleen als ze dat aan je vragen?
trudydejong schreef:Dank je wel. Ik ben ook heel erg trots, want de jury was niet bij iedereen zo positief!
8 juli is de centrale keuring in Alblasserdam. Iemand enig idee wat ze hier moet doen?
Suzanne F. schreef:Mijn Votje is ook in Alblasserdam ster geworden met 74 exterieur en 76 beweging!
Sammie schreef:Ik weet dat het is toegestaan, maar ik wil graag weten of je het zelf moet melden en of dat van te voren moet of alleen of ze daar naar vragen.
Los laat ze zich toch altijd het mooiste zien. jantina schreef:Hebben jullie de merries allemaal thuis, ik bedoel, maken jullie ze zelf keuringsklaar of brengen jullie ze daarvoor weg?
Ik doe nog eens een poging met mijn vierjarige merrie v. Bazuin. Vorig jaar miste ik 1 puntje op exterieur. Beweging was ruim voldoende (70, 74, 71). Dit jaar is ze gegroeid, uitgezwaard en zit beter in de spieren.
Als je voor graadverhoging gaat, hoeven ze alleen maar aan de hand te lopen of moeten ze ook nog vrij bewegen?
) 

visca schreef:Onze merrie staat ook in training al 2 maanden.
Nu maar hopen dat het niet voor niks is geweest

Bacannie schreef:Hahaha! Dat heb ik nou ook.
Leuk paardje trouwens. Wat is haar afstamming?

jantina schreef:27 juni. Ik heb haar (natuurlijk) gewoon thuis. Ik kan het niet betalen om haar weg te brengen. Ik train wel dagelijks, nu maar hopen dat het voldoende is.