Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
CGJ12 schreef:Nou .......... ik zal je even verrassen..........
In
FIREFOX opent ie daarmee de OUDE LIJST
IN EXPLORER opent ie daarme de NIEUWE LIJST
Hoe kan dat in vredesnaam........... (krabt zich achter de oren)
Welke zichzelf respecterende site-bouwer baseert nu in hemelsnaam alles op Explorer????
GertJan schreef:Probeer eens Ctrl + F5 als je op die pagina bent ...
CGJ12 schreef:Je dacht toch niet dat ik geheel onnozel was.........
Ik ben er zojuist even wat dieper ingedoken.
Met Explorer krijg ik die lijst dus prima. Maar kijk nu eens even wat verder terug in de boom......... Het lijkt erop dat er even snel een puistje aan de site is gebouwd met een verwijzing die via Firefox niet wordt herkend.
In de hoofdirectory is er ook niks aangepast namelijk.
Dus zo'n 10% van de mensen ziet nu dus de verkeerde lijst.
Ik heb dit nog niet eerder onder handen gehad in deze vorm.
Citaat:03 June
2003
Vanaf vandaag kunt u weer de nieuwe verkooplijst ( http://www.horsecommerce.com/clients/stv/sale.htm ) zien ook in het Nederlands, onze excuses voor de Nederlanders onder U die de stokmaat moeilijk vonden te lezen in,Hands.

aisa schreef:dan ga al de verenegingen maar eens af de laatste jaren,je ziet bar weinig stvjes rondlopen.(hier in dit klein stukje brabant)
Maar goed dat is praat die alleen maar al jaren aan de gang is in dit gebied rond Handel en omstreken ,vraag maar naar STV en ze trekken allemaal een vies gezicht.
Er zijn zelfs mensen die een met een STV paard naar de keuring moesten en die baalde als een stekker dat er STV achter hun paard op het papier stond.
Biemans zijn naam kom je nooit meer kwijt!
Maar goed ,maakt verder ook niks uit.
Ben benieuwd naar morgen,kijken of er nog wat de buurten valt,altijd gezellig!
lachmar schreef:Zijn de paarden morgen ook nog onder het zadel te zien?? en dan voornamelijk junior en hoe laat?
imker schreef:Ik ben bang dat morgen de Oerhollandse mentaliteit weer boven komt drijven:
Kijken, kijken, maar niet kopen....
risthia schreef:Ik ben er vanmiddag ook, ga voor een vierjarige Olivi merrie, vond haar heel goed lopen bij het voorstellen afgelopen weekend.![]()
Vond dat Junior slecht werdt voorgesteld...... ben heel benieuwd wie op hem gaat bieden en wie hem uiteindelijk mee naar huis neemt?
Zusje schreef:Hopelijk wij![]()
En anders de sit this one out x Junior.

Aimee schreef:
Ennuh... CGJ doet ook aan ramptoerisme? Kunnen we ff meeten, als je durft....