kwintie schreef:En de mensen die hier zoveel kommentaar geven rijden vast in de L van Levenslang!!!!!!!!!!!!!
We zullen aan je denken hoor...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
kwintie schreef:En de mensen die hier zoveel kommentaar geven rijden vast in de L van Levenslang!!!!!!!!!!!!!
Magique schreef:Dit viel mij ook op. Misschien muggenziften, maar iemand die tijdens het halthouden scheef staat of groet terwijl het paard niet stil staat. En daar wordt niks van gezegd. Het lijkt tegenwoordig wel, oh maar dit paard heeft al paar keer lichte tour gelopen dus erg streng hoeven we niet te zijn. Die basisdingen die er bij de Basissport ingehakt worden en afgestraft worden, worden bij de LT,ZT, GP e.d. door de vingers gezien. Niet belangrijk ofzo.Obelisk is trouwens al een stuk opgeknapt het laaste jaar; maar ongelovelijk hoe die beesten hun punten bij elkaar lopen in de sport.
gewicht in de schaal leggen sarabande schreef:De combi goedgekeurde hengst, bekende amazone/ruiter zal wel
eniggewicht in de schaal leggen
sarabande schreef:Toen ik Kigali in Den Bosch zag vond ik de proef er ook niet uitzien als een goed doorgereden proef op dat niveau, toch had Coby al met hem gewonnen.
De combi goedgekeurde hengst, bekende amazone/ruiter zal wel eniggewicht in de schaal leggen
Lame schreef:
Ze probeert inderdaad Jazz er wat meer met zijn neus uit te rijden..
Fout!!!
Magique schreef:Zelfde als Anky met PB laatst dik 72%, pirouettes waren niet goed en stapreprise was slecht, zijn nou net de punten wat aantikt. Onderaan bij doe Zuiverheid vd gangen & impuls en dat onzin cijfer van dat harmonieuze; zullen dan wel 9's of 10'en staan.
Kaja schreef:Lame schreef:
Fout!!!
Jazz is een dier wat zich uitstekend leent voor de manier waarom Tineke met hem reed....
Moet dus nog zien wat ervan komen gaat....
Kaja schreef:Magique schreef:Zelfde als Anky met PB laatst dik 72%, pirouettes waren niet goed en stapreprise was slecht, zijn nou net de punten wat aantikt. Onderaan bij doe Zuiverheid vd gangen & impuls en dat onzin cijfer van dat harmonieuze; zullen dan wel 9's of 10'en staan.
Ja maar, PB is niet door Anky zelf aangereden, vandaar de "miscommunicatie".....
Lame schreef:Is mijn stelling fout of is het fout dat ze dat wil proberen?
Ik neem aan dat laatste want dit zijn Kirsten haar woorden.. dus dan zal het wel waar zijn...haha
Kaja schreef:Ik twijfel niet aan de stelling, want het is ook geen stelling...

Sjuimpje schreef:Jemig CGJ,
ik ben ook van de strakke staarten maar bij jou is het wel een obsessie.
Ben onderhand benieuwd wat voor slip jij zelf aantrekt
Kaja schreef:Lame schreef:
Fout!!!
Jazz is een dier wat zich uitstekend leent voor de manier waarom Tineke met hem reed....
Moet dus nog zien wat ervan komen gaat....
).
essie79 schreef:Ik weet wel iemand
GertJan schreef:Een fatsoenlijk paard kan ook goed lopen met het neusje eruit (zoals dat hoort volgens 'the F-word').
(en eigenlijk is dat helemaal niet om te lachen)CGJ12 schreef:Maar als dat ten koste gaat van het OPBEUREN van het achterbeen kies ik voor de Anky variant........
Het ging nu met Jazz nog nét goed.
Als de bak een fractie minder vlak was geweest had je de textielvlokken de verkeerde kant zien opspringen..........(en eigenlijk is dat helemaal niet om te lachen)
CGJ12 schreef:Maar als dat ten koste gaat van het OPBEUREN van het achterbeen kies ik voor de Anky variant........