Kaja schreef:Kijk eens naar de paarden die vooraan lopen bij de PAVO, allemaal een extensief voorbeentje...
Dat wilden we toch niet meer???
Aimee schreef:Ligt eraan wie je onder "we" verstaat.
Kaja schreef:"We" in de zin van hengstenkeuringscommisies welke spreken namens het "paardenvolk".... Zie het dan ook zo dat de meerderheid van de stemmen gelijk krijgen... en zie niet enkel jezelf als individu...
Aimee schreef:Spreken hengstenkeuringscommissies namens het paardenvolk???
Kaja schreef:Aimee daarintegen gaat in op zaken die in mijn ogen en velen anderen zo duidelijk zijn als wat, waar gaat het dan over als ik moet gaan verklaren dat hengsten niet goedgekeurd worden omdat hengsten zelf graag goedgekeurd door het leven gaan... Immers.. we weten toch allemaal dat hengsten door keuringen gaan om ons fokkend paardenvolk van degelijk materiaal te voorzien...
Aimee schreef:Ik vraag slechts om opheldering en inderdaad, daarvoor pluis ik graag elk detail en elke zinssnede uit, alléén dan krijg je volledige duidelijkheid en kun je de juiste conclusies trekken.
Aimee schreef:Je leest niet goed!
Ik begin mij sterk af te vragen of jij wel goed leest Aimee!
Het lijkt mij zo helder als water, of jij moet in de sloot kijken...
Aimee schreef:Is wel grappig hoor, dinsdag doe ik tentamen over onderzoeksmethoden in de kunsthistorie, als ik zo oppervlakkig zou denken als jij zou mijn docent me niet eens toelaten tot die collegereeks.
Wil je nu zelf grappig overkomen of ga je je tekortkomingen verbergen door een ander onderwerp aan te nemen en mij als oppervlakkig uitmaken?
Vraag mij af of jij na de basisschool je wiskundeklas ook nog steeds binnenkwam om te beginnen bij 1 + 1 = 2...
Ik vergeet niets Aimee, maar iets blijven herhalen komt me de strot uit juist omdat we allemaal weten wáár het over gaat...
Jij loopt toch ook niet rond met een bandje... Adem in, adem uit, adem in, adem uit,.... of toch wel