Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

patjelisa schreef:ik kan ze niet bekijken
Odie schreef:Radetzky is:
-van Rubiquil x Ravel STV x Uniform x Variant

patjelisa schreef:ik heb de foto's gezien hoor!
super veulenmooi beest!
we hebben ze gezien op je msn group.
Nicole288 schreef:ODIE: Zijn er na Rubi's goedkeuring bij het kwpn al driejarige merries op de kwpn stamboekkeuring geweest? Hij heeft voordien wrs toch al wel bij kwpn merries gedekt? Die veulens hebben in 2002 dan toch vol papier gekregen?
Nicole288 schreef:Odie schreef:Radetzky is:
-van Rubiquil x Ravel STV x Uniform x Variant
Wow, Holly: is die niet leuk voor unique??![]()
Zou de fokker wel aanspreken!
Maar bij mij toch iets minder hoor

FlairS schreef:Om foto's te zien van de keuring in Assendelft ga je naar de NRPS site -> archief->Assendelft 2003-> pagina 11 foto 30711-040023 t/m 040034
holly schreef:Odie, ik doe even heel brutaal, wie is Odie en hoe kom je zo bekend met Rubi en zijn harem?
Heb eigenlijk altijd met hengsten gedekt die in hun eerste of tweede dekseizoen zaten en vaak pakte dat verrassend goed uit.
Het is dat ik geen veulens meer wil fokken voorlopig(ik kom een beetje om in de paarden)maar anders zou ik Radetzky zeker een optie vinden...... 

dries schreef:ik weet niet of dit bericht eigenlijk in dit topic mag maar ik vraag het toch.
ik wil mijn merrie [ giorgio= welington X symphony]
dit jaar waarschijnlijk ook door rubiquil laten dekken, maar weten julllie allemaal zeker dat hij vergroot mijn merrie is namelijk maar 1.60m en ik wil geen pony fokken. nu zat ik zo op paardenfooken.nl te kijken naar de nakomelingen van rubi en ik zag toch aak dat er toch wel veel kleintje bij zaten. nu hoeft het van mij ook geen reus te worden want ik ben zelf ook niet zo groot [1.68m] maar een cm of 5 mag hij zeker wel groter worden.