Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
MissHIS schreef:Beber schreef:Logica de Now or Never eruit???
Iedereen positief over deze hengst en dan eruit?
Wat moet je met zo'n afstamming?
Heel interessant sportpaard maar niet voor de fokkerij, mijn mening.
Sjappie schreef:Jongens wat is er met nr 162, en 166 gebeurt, beide Flemminghs? Ik zie ze niet bij de 3e bezichtiging staan maar zijn daar wel voor aangewezen....
TequilaRos schreef:Heb je 'm gezien (Numero Uno X Ekstein)??? Ik ben wel nieuwschierig! Naar de eigen meningen hier over deze hengst!!
Beber schreef:Logica de Now or Never eruit???
LDRD schreef:Beber schreef:Logica de Now or Never eruit???
Ja, mag ik me hierbij ook even aansluiten? Waarom is dat dier in godsnaam niet door???
ceasario schreef:Ja vrijdag met een stel Belgen w.o. Marc van Dijck en Fam.
Hij is waarschijnlijk niet in jullie ogen de modernste maar wel een hengst.
De meeste ontbreekt het in het gebruik van het achterbeen tot slechte achterbenen of geen buiging.
ceasario schreef:Het verhaal op een pag. terug (4) van Rosie lezen van 8 jaar geleden.
. Al helemaal niet als er wel een schimmel Krack x Alaska (??, weet het niet zeker meer) wel doorgaat in de dressuurrichting die absoluut niet bewegen kan? En dan te bedenken dat er al zoveel Kracks en Flemmings zijn. sarabande schreef:ceasario schreef:Ja vrijdag met een stel Belgen w.o. Marc van Dijck en Fam.
Hij is waarschijnlijk niet in jullie ogen de modernste maar wel een hengst.
De meeste ontbreekt het in het gebruik van het achterbeen tot slechte achterbenen of geen buiging.
Dit is zoals gewoonlijk fantasie de Numero Uno x Ekstein was donderdag in de kooi
eurodressage schreef:Kan iemand me vertellen hoe de show met Ferro en Lorenzo CH was? Mooi, geslaagd, muziek in orde?
Sjuimpje schreef:De show van Ferro vond ik matig,
het showniveau was wel aardig, maar technisch was het bar en boos.
Ferro kon geen normale wisselserie of verzamelde draf laten zien. Zijn pirrouettes leken ook nergens naar en hij keek erg zuur![]()
Nee, het deed Ferro geen eer aan vond ik.
De muziek vond ik ook tegenvallen.
Overigens liep die Lorenzo wel erg fijn en die man kon ook goed sturen!
kwpn_amber schreef:De tweede plaats was voor cat.nr. 668 Sandro Hit x Houston van fokker A. Beerens te Kaatsheuvel en eigenaar P.A Bax en J. Domingo.
KWPN perbericht, overname toegestaan
-------
Sjuimpje schreef:De show van Ferro vond ik matig,
het showniveau was wel aardig, maar technisch was het bar en boos.
Ferro kon geen normale wisselserie of verzamelde draf laten zien. Zijn pirrouettes leken ook nergens naar en hij keek erg zuur![]()
Nee, het deed Ferro geen eer aan vond ik.
De muziek vond ik ook tegenvallen.
Overigens liep die Lorenzo wel erg fijn en die man kon ook goed sturen!

Sjuimpje schreef:Magique, jij had ook een totaal ander indruk van Lingh op Jumping,
ik weet niet aan wie het ligt, ik weet alleen dat ik mij vrijdag nogal gestoord heb aan Ferro.(En de mensen die om mij heen zaten trouwens ook)
Ik denk overigens dat je het niveau van een paard wat pas enkele malen GP gelopen hebt, niet kunt vergelijken met een Olympiade paard.
saluut schreef:
Een ode aan Ferro, maar waar zijn:
- Métall
- Kennedy
- Rousseau
- Osmium..........??
Allemaal stuk?
Sjuimpje schreef:
Ik vond het bijzonder onplezierig om naar te kijken Magique, bijvoorbeeld de diagonaal met wissels om de drie, tussendoor nog wat tweeërs en eners. Ik kon er geen soep van koken, Ferro blijkbaar ook niet van de hulpen die hij kreeg. Ik heb hier wel eens gezegd dat ik Suzan zo ontzettend sympathiek vond rijden (volgens mij was dat op de hengst Charming), nu vond ik haar maar ongeneerd meeliften op het talent van een proffesor.
Sjuimpje schreef:Saluut, professionele ruiters zouden niet zo professioneel bezig zijn als ze hengstenmateriaal zouden afkraken.
Van de hengstenhouders moeten ze het tenslotte net hebben![]()
Sjuimpje schreef:Op Ferro zijn feestje werd de pret behoorlijk gedrukt door dit gegeven. IMO