gomir schreef:Die jaMijn zusje zag het wsl al aankomen, ze heeft weinig filmpjes gemaakt, maar deze staat er keurig op
Mn moeder en ik lagen ook helemaal dubbel...............
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
gomir schreef:Die jaMijn zusje zag het wsl al aankomen, ze heeft weinig filmpjes gemaakt, maar deze staat er keurig op
Als ik had geweten dat de Arabische hengsten ook kwamen, had ik toch wel wat tijd gemaakt, denk ik. Vind het achteraf erg jammer dat ik niet gegaan ben. Heb wel even de foto's bekeken op de nrps site, ik zag dat Krimh er ook was, vond hem er op de foto's wat slecht uitzien, dik in de vacht en hij leek me in mindere conditie. Kunnen jullie mij misschien nog wat info geven over Krimh? Hij heeft wel het preferentschap gekregen, hoorde ik van Ina. Kreeg namelijk deze week de dekbon binnen voor het toekomstige veulen van Saké.
De enige hengsten die een predikaat kregen waren Bright Speed en Eagle(beide keur). Santo Amigo stond ook vermeld, maar die was niet aanwezig zaterdag. Die krijgt natuurlijk wel het predikaat, maar heeft geen ererondje gelopen 
Krimh is dus inderdaad preferent verklaard! gomir schreef:Bij de oudere hengsten werd het preferentschap verleend aan de Arabisch volbloedhengst Krimh ox, het voor een hengst hoogst haalbare en slechts sporadisch toegekende predikaat. Drie hengsten zijn keur verklaard: de rijpaardhengst Bright Speed, de D-ponyhengst Eagle en de Anglo-Arabische volbloedhengst Santo Amigo x. Verder kreeg een aantal oudere hengsten de goedkeuring verlengd met drie jaar, terwijl de overige zoals gebruikelijk allemaal weer één jaar erbij kregen.
Bron: www.nrps.nl
Lang leve de website van het NRPSKrimh is dus inderdaad preferent verklaard!
)GvdT schreef:gomir schreef:Gereden door de oude amazone van Lobeke![]()
Moet eerlijk zeggen dat ik de hengst zo een stuk fijner vond lopen dan onder TommieVeel losser en ruimer in de beweging, minder krampachtig allemaal. Kas maakte een hele blije indruk en volgens mij vond hij die gekkigheid allemaal wel leuk
![]()
Complimenten voor Chantal dat ze hem zo netjes gereden heeft vandaag! (zoveel zal ze er voor vandaag niet opgezeten hebben denk ik)
EensIk vond hem ook fijner lopen en Chantal verschiet niet zo snel als er een een keertje vrolijk wordt.
We waren volgens mij niet de enig die het vondenik hoorde er meer mensen over
marjolein88 schreef:Idzard + nakomelingen : leuke pony's
marjolein88 schreef:wat vonden jullie van de pony's ?
hier komt mijn bevindingen :
Neptune van de bekerheide : LEUK beestje joh! loopt netjes
composer van de bekerheide : Hij liet zich goed zien voor de kampioenskeuring !
Maar wel leuk dat je ze leuk vond *
* is trots*
marjolein88 schreef:wat vonden jullie van de pony's ?
Di caprio du Bois : mn eigen pony.. naja het ging niet zo heel erg goed.. maar kreeg toch positieve reacties..
Woodstock schreef:marjolein88 schreef:wat vonden jullie van de pony's ?
Di caprio du Bois : mn eigen pony.. naja het ging niet zo heel erg goed.. maar kreeg toch positieve reacties..
Heej k moest van Karin (van Icoon) zeggen dat je pony netjes liep
marjolein88 schreef:
EensIk vond hem ook fijner lopen en Chantal verschiet niet zo snel als er een een keertje vrolijk wordt.
Dimple schreef:marjolein88 schreef:
Chantal v Mechelenbrink brengt de hengst in de springsport uit ..
Ze woont een kwartiertje van de hengst af .. en traint hem dus regelmatig voor het springen
Als ik me niet vergis gaan die zelfs regelmatig samen het strand op
gomir schreef:
Marjolein, succes in MIddenmeer volgende week!
verder netjes rond:)