Blijven Flemmingh nakomelingen in Nederland?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 22:00

Ik zou best willen dat mijn jaarling uitgezocht zou worden om daaraan mee te doen. Dan weet ik meteen waar ik aan toe ben he? Dan kan a la CG gaan ruimen... Knipoog Je moet tenslotte wel lol in je leven houden he?? Tong uitsteken

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 22:03

Suzanne F. schreef:
Ik zou best willen dat mijn jaarling uitgezocht zou worden om daaraan mee te doen. Dan weet ik meteen waar ik aan toe ben he? Dan kan a la CG gaan ruimen... Knipoog Je moet tenslotte wel lol in je leven houden he?? Tong uitsteken

Daarom allemaal aan de HIV test.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 22:14

ceasario schreef:
Daarom allemaal aan de HIV test.

Hmm ja das wel verstandig ja. Of de pil afschaffen en verplicht aan t condoom. Kan je bij een slippertje ook niet meteen een enge ziekte hebben... Schijnheilig

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 22:21

Wat is een slippertje ?
Als je het thuis doet. Haha!

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 22:29

ceasario schreef:
Wat is een slippertje ?

Je bent te slecht voor deze wereld Ceas! Scheve mond Schijnheilig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 22:36

ceasario schreef:
Wat is een slippertje ?

Ceas die vraagt wat een slippertje is.......................... Haha! *LOL*

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 22:50

En ook in dit topic wellicht gewoon ontopic blijven of met zn allen gezellig naar de Huiskamer.

VValar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-04 14:24

Venetia schreef:
Zie de indexen: Flemmingh vererft een weke rug. Of dat erg is verschilt per ruiter Haha!

Daarom moet je ook een merrie zoeken die wat strakker in de lenderen is, daar zou Flemmingh perfect voor zijn. Als je weet dat Flemmingh het een en ander doorvererd zoals bijv. een weke rug, dan moet je ook de juiste merrie er voor uitzoeken. Dat heet fokken. Het blijft altijd een gok maar probeer die gok te minimaliseren zodat het gewenste resultaat een grotere kans heeft.

Venetia

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 11:13

Laat Goodtimes nou richting een strakke rug en lendenen vererven.. Alleen ook een hellend kruis..

Aangezien je op papier dus de goede mix hebt, vind ik dat je met Uranca maar eens de prijzen moet gaan weghalen, en op wedstrijd gaan Knipoog

schokland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-04 19:03

[quote="ceasario"]Het gaat toch over het aantal wat mee doet.
En als ik mee doe met 50 afstammelingen of 10 zit wel een verschil in de scoringskansen.

Het verhaal suggereert dat het gelezen kan worden als een index en dat is niet zo.

Als het wel zo is, is het KWPN op zijn kop.[/quote Duitse INDEX 1 Stakkato 2 Indoctro

tenerife

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-05 16:33

Mijn mening is dat er van de 20-30 mensen die hier over een flemmingh discuseren, er denk ik zo'n 20-25 de hengst zelf nog nooit heeft gezien. denk daar maar is bij na. (van horen zeggen)(al wel is gehoord)>>niet relevant. Ga eens kijken waar zo'n hengst staat en oordeel dan weer vooral bij flemmingh