Pipo schreef:Ik ga donderdag wel, maar ik ga geen foto's makenSorry
Uit wat voor moederlijnen komen de hengsten die donderdag aantreden of heb je nog geen catalogus?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
petraaken schreef:Uit wat voor moederlijnen komen de hengsten die donderdag aantreden of heb je nog geen catalogus?
Citaat:Prestige VDL, Riverman, Ro-lex, Roman Nature, Ronaldo, Rousseau, Royal Dance, Rubin Royal, Rubiquil, Sandro Hit, Sandro Song, Sir Holtrup, Stravinsky xx, Sunny-Boy, Varnese van de Holstenhoeve, Welt Hit II, Weltino, Zuidpool, Aktion, Amsterdam, Biotop, Cabochon, Casco, Contango, Contendro, Cordino, De Niro, Democraat, Diamond Hit, Dolany, Don Bosco, Don Frederico, Don Larino, Don Primaire, Donnerruf

petraaken schreef:Don Frederico ken ik niet. Nu kan ik wel aan de hand van zijn naam wel weten dat hij uit de Donnerhall lijn komt maar wat zit er verder van bloed in die hengst. Verder ben ik wel nieuwsgierig naar de Rousseau nakomeling(en).
LDRD schreef:Helaas ben ik niet in de gelegenheid om te gaan.
Pipo, zou je mij jouw mening over de Sunny Boy's eens willen laten weten? Is het je soms al bekend uit wat voor moeders ze komen?
Mijn mening over Sunny Boys nu is bijzonder positief
LDRD schreef:Helaas ben ik niet in de gelegenheid om te gaan.
Pipo, zou je mij jouw mening over de Sunny Boy's eens willen laten weten? Is het je soms al bekend uit wat voor moeders ze komen?
LDRD schreef:Hoorde toevallig dat er daarvan 4 stuks (van de 6 geveilde Sunny Boy's in Ermelo in september op de Performance Plus Sale) op de foto's bij nader inzien niet goed zouden zijn en aan de eigenaar terug gegeven zouden zijn. Iemand enig idee over het waarheidsgehalte daarvan?