[Dienstmededeling] Anna42 ban voor 3 maanden

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-04 21:43

pharagirlke schreef:
waarom word er bij anna steeds van een hij gesproken?
daarbij vind ik ook dat bokt een beetje onverdraagzaam is geworden. nou kom ik niet veel of fa maar t is ongezellig geworden hier...(op bokt int algemeen)
*zoekt anna op in gebruikerslijst*

Omdat Anna in het echie Karel de Lange is en dat is een man Knipoog.

Ik vind de uitspraak wel aardig grof, maar ik ken het topic waarin het gezegd is verder niet dus bemoei me er verder niet mee. Ik snap alleen niet wat het nut van een poll is, behalve dat het vragen om een slotje is? De beslissing is gemaakt, daar kun je niets aan veranderen hoor. Dit was maar 1 OW, hij heeft dus ook nog 2 andere gehad en dan is een ban het gevolg.

Sundancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-04 21:44

Wat ik nu weer zo'n vreemd iets vind is dat mensen stemmen, maar ook zeggen van slotje...vaag he?

Waarom moet de naam nou weer worden genoemd? Scheve mond

Zo kan ik het vervolg ook wel bokkers bij hun echte naam noemen...

Hurrycane

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-04 21:48

ceasario schreef:
Mag dat niet ? Huilen

Iedereen mag zijn eigen mening hebben, als je die goed kunt onderbouwen is het helemaal mooi. Maar als je je structureel negatief uitlaat over andere rassen, stamboeken, etc. en de indruk wekt dat alleen bepaalde door jou geliefde rassen, stamboeken, etc. goed zijn en dat meningen van anderen die niet met jou mening overeenkomen volstrekt banketstaaflig zijn wek je toch echt irritatie op hoe veel kennis van paarden je misschien ook hebt.
Dit is gewoon erg jammer en daarmee doe je niet alleen anderen maar zeker ook jezelf tekort!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-04 21:49

op zich zijn der veel karels sd. dus veel kwaad doe je der niet mee Knipoog

persoonlijk vind ik ook dat een pol onzinnig is...modjes zullen hun redenen wel hebben. heowel deze ow lichtje overdreven is. ze zal t heus niet zo bedoeld hebben en inderdaad:
van een mug een olifant maken Knipoog

Sundancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-04 21:52

Nou pharagirlke, het is al meerdere keren gebeurd...en sommige bokkers worden niet geband...en waarom niet? Misschien omdat ze net bij hun laaste waarschuwing zitten...en dan horen ze weer waneer ze weer los kunnen..... Dat vind ik zo vreemd, maar dat zal aan mij liggen Lachen

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-04 21:54

ik weet nu niet welke uitspraken anna nog heeft gedaan.
maar...tvalt me wel op dat sommige bokkers de hand boven het hoofd gehouden word.
*dont shoot me*

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-04 22:03

Sundancer schreef:
Waarom moet de naam nou weer worden genoemd? Scheve mond

Zo kan ik het vervolg ook wel bokkers bij hun echte naam noemen...

Beetje krom als je bedenkt dat in ditzelfde forum een topic staat over Anna en zijn artikel in de hoefslag,... Ook niet echt anoniem vind je wel??? En hij is al zo vaak bij naam genoemd Rolleyes.

Sundancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-04 22:16

Ja dat weet ik Anoukie, maar dat kunnen mensen wel zelf vinden, vind niet nodig dat hier ook nog even opgezet moet worden Lachen

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-04 22:19

Sundancer schreef:
Ja dat weet ik Anoukie, maar dat kunnen mensen wel zelf vinden, vind niet nodig dat hier ook nog even opgezet moet worden Lachen

Tja, wat maakt dat nu nog uit? Ik denk dat het grootste gros weet wie wie is hoor.

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-04 22:21

Lieve schat, in dit geval maakt het toch niets uit?
Ga even een poll houden hoeveel mensen de hoefslag lezen Haha!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-04 22:23

he Levy Scheve mond
wat heeft dat topic met dit topic te maken?

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-04 22:25

pharagirlke schreef:
he Levy Scheve mond
wat heeft dat topic met dit topic te maken?

Ga alsjeblieft eerst even bijlezen....... Scheve mond

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-04 22:30

heb t hele topic gelezen...sorry. maar snap t nog steeds niet.

thoroughbredJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 00:02

Hurrycane schreef:
Iedereen mag zijn eigen mening hebben, als je die goed kunt onderbouwen is het helemaal mooi. Maar als je je structureel negatief uitlaat over andere rassen, stamboeken, etc. en de indruk wekt dat alleen bepaalde door jou geliefde rassen, stamboeken, etc. goed zijn en dat meningen van anderen die niet met jou mening overeenkomen volstrekt banketstaaflig zijn wek je toch echt irritatie op hoe veel kennis van paarden je misschien ook hebt.
Dit is gewoon erg jammer en daarmee doe je niet alleen anderen maar zeker ook jezelf tekort!

Ben ik het helemaal mee eens.
Het wordt ook allemaal zo wart/wit neergezet,en ik(we) hebben karel vaak genoeg op uitspraken betrapt die niet kloppen, en als je t tegenbewijs (in feiten zwart op wit!) laat zien dan wordt er gewoon overheen gepraat of 't wordt doodgezwegen.....dat wekt idd irritatie op.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 07:20

Volgens mij leest iedereen dat berichtje van hem totaal verkeerd en is het een beetje "paranoia zoals men nu reageert. Komt mij erg bekend voor trouwens uit een "troef" verleden.
Karel zegt helemaal niet dat hij mensen wil stenigen, das echt onzin.

Het zou weleens leuk worden als het boktteam de werkelijke strontvliegen ziet zitten op dit forum. Maar ja..........dat zal wel niet gaan lukken Haha!

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 07:20

Anoukie schreef:
Beetje krom als je bedenkt dat in ditzelfde forum een topic staat over Anna en zijn artikel in de hoefslag,... Ook niet echt anoniem vind je wel??? En hij is al zo vaak bij naam genoemd Rolleyes.

b-FOKT.nl
Hij zal nog wel vaker genoemd worden komend met zijn nieuwe forum zonder
Modderaars "Moddies" Haha!

b-FOKT.NL

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 07:28

Suzanne F. schreef:
Vind het ronduit gezegd erg jammer. Scheve mond
Maar ach, Troef heeft ook zn leven gebeterd dus misschien heeft het wel wat nut? Knipoog
Ik hoop dat Anna snel weer terugkomt.

Dit was nu ook mijn eerste gadachte Haha!

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 07:43

Fasel schreef:
Steenbergen ligt vlakbij Roosendaal in Brabant als ik het goed heb Haha!.

Steenbergen.

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 08:29

Als iemand even de moeite zou nemen om te kijken naar de postcode.............
die begint vast met een 9........

Woef

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 08:31

Pipo ik ben het geheel met je eens er zitten genoeg mensen op bokt waar de hand boven het hoofd wordt gehouden. maar als er iemand zijn of haar kennis wil delen met anderen dan komt er een ban. Ik ken Anna goed en ik weet dat zoals de moddie's het lezen echt niet bedoeld is. Maar ja dan gaan er meteen een aantal tegenhangers meteen aan de bel trekken. Ik vind dit zo'n kleuterklas aan het worden.Ik zal geen namen noemen maar ik heb wel het idee dat het echt een kliekje is en als je maar even anders denkt krijg je waarschuwing. als er een ander forum komt sluit ik me daar liever bij aan dan bij deze kleuter klas.

Skipper

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 08:33

CGJ12 schreef:
Als iemand even de moeite zou nemen om te kijken naar de postcode.............
die begint vast met een 9........

Steenbergen brabant begint met een 4 volgens mij dus die is al uitgesloten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 08:40

Woef schreef:
Pipo ik ben het geheel met je eens er zitten genoeg mensen op bokt waar de hand boven het hoofd wordt gehouden. maar als er iemand zijn of haar kennis wil delen met anderen dan komt er een ban. Ik ken Anna goed en ik weet dat zoals de moddie's het lezen echt niet bedoeld is. Maar ja dan gaan er meteen een aantal tegenhangers meteen aan de bel trekken. Ik vind dit zo'n kleuterklas aan het worden.Ik zal geen namen noemen maar ik heb wel het idee dat het echt een kliekje is en als je maar even anders denkt krijg je waarschuwing. als er een ander forum komt sluit ik me daar liever bij aan dan bij deze kleuter klas.

Kleuterklas Haha! Tja wijsheid schijnt toch niet met de jaren te komen Haha!

chantal1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 08:41

Woef schreef:
\Maar ja dan gaan er meteen een aantal tegenhangers meteen aan de bel trekken. Ik vind dit zo'n kleuterklas aan het worden.Ik zal geen namen noemen maar ik heb wel het idee dat het echt een kliekje is en als je maar even anders denkt krijg je waarschuwing.

Probleem is dat "ramptoerisme" iets is van deze maatschappij en het is spijtig dat in zulke topics dan net mensen hun mening gaan verkondigen die anders zeer zelden op FA komen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 08:44

chantal1 schreef:
Probleem is dat "ramptoerisme" iets is van deze maatschappij en het is spijtig dat in zulke topics dan net mensen hun mening gaan verkondigen die anders zeer zelden op FA komen.

Wat zeg je dat netjes Chantal Haha!

stormpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 08:45

Woef schreef:

Ik ga een inzamelings aktie voor bloemen houden Haha! *Help Anna de winter door*
Kom op zeg het is geen gevangenis straf over 3 maand doet Anna weer gezellig mee!