Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

en eentje net boven de anus.Bucephalus schreef:Mijn vriendin heeft tijdens haar opleiding meegewerkt aan een onderzoek naar verschillende vormen van huidkanker bij paarden. Idd. zijn schimmels daar heel gevoelig voor. Het klopt wat Anya zegt.
Olevalover schreef:"Onze Fons" is ook een schimmelhengst, namelijkd e vader van mijn toekomstige veulen.. Hij is erg bekend hooren heeft veel in de sprigsport gewonnen, dit is m:

joostvangestel schreef:Ik zou graag de methodiek van het onderzoek willen zien. Ik denk namelijk dat er een stuk waarheid bestaat in het feit dat de genetische aanleg dicht bij de aanleg voor schimmel ligt en dat de kans dat het gelijk overerfd wordt groot is. Dat is iets héél anders dan de constatering dat schimmel zijn de oorzaak van een verhoogde kans op melanomen is.
Anders zou ik bij de Welsh namelijk kunnen concluderen dat de kans op kampioenen véél groter is voor een schimmel dan voor een andere kleur en zou ik op basis van die wetenschap gewoon niet met een kleurtje moeten willen fokken.
horsegirlie schreef:Dit is zeker een mooi paard! Keb een hele mooie foto van m gevonden:
[image]
Hij leek op jouw foto wel bruin!! Maar het is een errug mooie schimmel idd

annegti schreef:Onze Fons slecht rapport
en Bosch: 8e, 4 punten