Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Citaat:Als je geen beroepsmatige fokker bent hoef je niets op te geven aan belasting
GribaldiFAN schreef:Daarnaast vind ik het wel erg knap dat je van een foto kunt oordelen dat het veulen minder goed is als zijn moeder. Hebben diegene die dat zeggen het veulen al in het echt gezien???? .
sarabande schreef:Ik heb alle merries in Veghel gezien en de schoonvader van de eigenaar met merrie en veulen zien lopen. Daarbij is het voor de hand liggend dat de belanghebbende personen zeggen dat het waar is.

Suzan1 schreef:[
Dat is dus absoluut geen vergelijk met de veulenveiling in Ermelo. Er liepen daar veel kampioensveulens en dat was duidelijk te zien.De kwaliteit van de veulens in Ermelo vond ik vrij hoog.
[/quote]
Excuseme schreef:Ermelo staat idd bekend om de hoge kwaliteit en dat trekt bezoekers, die topveulens willen en kunnen betalen.
Excuseme schreef:Het woord circus vind ik eerder van toepassing op het grote aantal overige veilingen, die in veel gevallen zowel qua stamboom, als kwaliteit veulen concessies doen, hetgeen resulteert in een publiek dat tot € 3000 iets wil kopen.