Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
adriana schreef:Daar kunnen we ook van leren en ook van Ceasario en Anna42 en etc.
Dat zijn geen domme mensen, hebben kennis en daar moeten wij mee leren omgaan en voor openstaan.
Pipo schreef:Nee,
De een zijn waarheid.
De ander zijn waarheid.
En de werkelijke waarheid
Dat is allemaal gevoel, wat spreekt je aan, en waar hou je van! Sprintje schreef:en soms gaat het niet eens om waarheden, maar veel meer om gevoelskwesties!
Waarom fokt de een sportpaarden en de ander poniesDat is allemaal gevoel, wat spreekt je aan, en waar hou je van!
maar goed: on-topic; ik vond het stuk heel erg leuk!
)MissHIS uit Column Dirk Willem Rosie"]
Om dit misverstand bij de bron aan te pakken heb ik Jaap Werners gebeld, de toenmalige voorzitter van de hengstenkeuringscommissie. "Bij hengsten op die leeftijd speelt een hoge en betrouwbare sportindex de belangrijkste rol. Vervolgens hebben we ook naar Faldo´s eigen internationale sportcarrière gekeken. Natuurlijk hebben we destijds voor de tekstuele verklaring in de pers de namen van Lincoln en Lowina genoemd, maar individuele kinderen van een hengst werken bij de toekenning van het keurpredikaat op z´n hoogst ondersteunend". Waarvan akte.
[/quote]
[quote="DeeWeeRrr"]
En ja, ik hoop inderdaad dat er meer fokkers op Bokt kijken en meepraten tot voorbij de hoek van de waarheid.
En dat iedereen natuurlijk om de vrijdag naar de postbus rent om... nee níet 'De Waarheid' maar gewoon IdS te lezen.
[/quote]
[quote="DeeWeeRrr schreef:Informatieoverdracht aan mensen die daarin zijn geínteresseerd. Lijkt me typisch Bokt.
ART_UMA schreef:Wat me wel opvalt is dat blijkbaar de toekenning van predikaten zo ondoorzichtig is dat hiervoor een kenner als DWR nog moet vragen aan de toenmallig voorzitter hoe het ook al weer inelkaar stak.