Pipo schreef:Maar volbloeden dragen zelf helemaal niet. Hoe kan het dan dat ze het vererven?
Dan heb jij heel weinig goede volbloeden gezien, dat kan ze worden nu niet meer zoveel gebruikt, maar nogmaals kijk maar eens in oude IDS
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
sarabande"]
[quote="Pipo schreef:Maar volbloeden dragen zelf helemaal niet. Hoe kan het dan dat ze het vererven?
Citaat:Dat komt volgens mij veel meer van de Groningse en Gelderse paarden vandaan.
Lovely schreef:Even hardop denken hoor: in de USA hebben ze veel van die saddlebreds en morgans enzo, die paarden weten allemaal behoorlijk goed de knieën naar de neus te brengen. Ik wil dit even los zien van de Europese fokkerij,maar hoe komen die paarden aan dat voorbeengebruik??? SB's en Morgans zijn niet te vergelijken met onze KWPN'ers, daarom wil ik het ook los zien. Toch hebben al die paarden wel iets gemeen (veeeeeeeeer terug). Waar komt die knie-actie vandaan???
Idra"]
[quote="Lovely schreef:Even hardop denken hoor: in de USA hebben ze veel van die saddlebreds en morgans enzo, die paarden weten allemaal behoorlijk goed de knieën naar de neus te brengen. Ik wil dit even los zien van de Europese fokkerij,maar hoe komen die paarden aan dat voorbeengebruik??? SB's en Morgans zijn niet te vergelijken met onze KWPN'ers, daarom wil ik het ook los zien. Toch hebben al die paarden wel iets gemeen (veeeeeeeeer terug). Waar komt die knie-actie vandaan???
sarabande"]
[quote="Pipo schreef:Maar volbloeden dragen zelf helemaal niet. Hoe kan het dan dat ze het vererven?
Anna42"]
[quote="Lovely schreef:In het Holsteiner boek staan er wel een paar volgens mij.
Lovely"]
[quote="Anna42"][quote="Lovely schreef:In het Holsteiner boek staan er wel een paar volgens mij.
Wienna"]
[quote="Quirinake schreef:heeft deze hengst nu een goeie drafbeweging met knie-actie??
een redelijk kleine foto maar de beweging is te zien
Ilindra"]
[quote="Missouri schreef:Renovo en Moneymaker
Anna42"]
[quote="Lovely"][quote="Anna42"]
[quote="Lovely schreef:In het Holsteiner boek staan er wel een paar volgens mij.