Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sjuimpje schreef:Ik hou van paarden die bergop met afdruk van de grond draven, maar dat noem ik geen zweefdraf, een zweefdraf vind ik niet een positief iets.
Dat zijn de paarden die vaak moeilijk te sluiten zijn en snel achter het been komen.
Citaat:Dat zijn de paarden die vaak moeilijk te sluiten zijn en snel achter het been komen
Tigger"]
[quote="GribaldiFAN schreef:Fries?? Geen fries gezien..? Of bedoel je gribaldi... die is ook zwart![]()
Missouri schreef:Nou, dan heb je wel wat gemist. Een ontzettend stoere Fries, en die kon me toch een partij marcheren!! Het miedje wat erop zat had er heel wat aan te houden...![]()
Maar: superbraaf! En dat voor een vierjarige!
Nee, deze had wat meer haar dan Gribaldi![]()
GribaldiFAN"]
[quote="Tigger"][quote="GribaldiFAN schreef:Fries?? Geen fries gezien..? Of bedoel je gribaldi... die is ook zwart![]()
Sjuimpje schreef:Woeps, een 'niet' vergeten.
Erg jammer, had hem graag gezien, hij had er goed tussen gepast met al die andere goed bewegende springpaarden.
ceasario"]
[quote="Sjuimpje schreef:Let wel, een zweefdraf kan ook, of vaak juist, op lagere snelheid tot stand komen.
Sjuimpje schreef:Woeps, een 'niet' vergeten.
Erg jammer, had hem graag gezien, hij had er goed tussen gepast met al die andere goed bewegende springpaarden.
Missouri"]
[quote="Sjuimpje schreef:Woeps, een 'niet' vergeten.