Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Quir schreef:Hier zijn ze vanochtend vanuit Duitsland helemaal naar Zweden gekomen om de veulentjes te schetsen en chippen.![]()
Hij heeft ze ook meteen gemeten en denk dat ik 1 reus heb.![]()
Nu 3 maanden oud en hij is 150.![]()
De andere zijn 117 en 122 (maar dat zijn D pony's). Ook 3 maanden.
[ Afbeelding ]
Links is 1 van mijn 2,5 jarige D pony hengsten, rechts mijn 3 maanden oude reus.![]()
Als hij zo door gaat, wordt ie nog 190.
Wat heerlijk dat hij zo bij zijn vader kan staan Little_Gift! En ook nog lekker mee ravotten.
Quir schreef:Hier zijn ze vanochtend vanuit Duitsland helemaal naar Zweden gekomen om de veulentjes te schetsen en chippen.![]()
Hij heeft ze ook meteen gemeten en denk dat ik 1 reus heb.![]()
Nu 3 maanden oud en hij is 150.![]()
De andere zijn 117 en 122 (maar dat zijn D pony's). Ook 3 maanden.
[ Afbeelding ]
Links is 1 van mijn 2,5 jarige D pony hengsten, rechts mijn 3 maanden oude reus.![]()
Als hij zo door gaat, wordt ie nog 190.
Wat heerlijk dat hij zo bij zijn vader kan staan Little_Gift! En ook nog lekker mee ravotten.
SharonIndezz schreef:Naar een ander adresje waar ze op gaat groeien, ze blijft wel van mij.. en mag haar ook bezoeken, maar toch, van elke dag knuffelen en troetelen naar 1 x per maand vind ik heel lastigvaker langs gaan word lastiger omdat ze op dik een uur rijden van huis af komt te staan.
Ik moet ook nadenken over de toekomst met 2 paarden…. Het word er allemaal niet goedkoper op zullen we maar zeggen, Maargoed, voor nu gaat het allemaal, en we gaan zien wat de toekomst ons brengt.
Fijn dat Vip ook lekker mag blijven, ook al is het misschien niet ideaal