Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Earth schreef:Elisa2 schreef:Oh Sultan gaf echt zulke fijne paarden!
[ Afbeelding ]
Deze mag ook niet ontbreken, Calypso II.
Mij vallen vooral de achterbenen en bijna beervoetige stand op
Nou Kabayo.. als je je een keer verveelt haha.
Ik hou op zich wel van fors en massa, maar denk ook wel dat een sportpaard voldoende bloed moet hebben.
Heb ooit een prachtige Bazuin nakomeling ohz gehad..was Z dressuur maar beest was zo stomp en stug (niet van het rijden) dat ik er echt niks mee kon. Ik houdt dan toch wel van iets scherpere paarden.
Jeetje haha, die zou je tegenwoordig gewoon laten staanOok op de bovenlijn.
_San87_ schreef:Ik heb wel even een oud hengstenboek opengeslagen en wat foto's gemaakt van een paar van de beroemdste hengsten van Duitsland (boek uit 1983):
[ Afbeelding ]
Absatz x Wohlan
[ Afbeelding ]
Goldfisch II x Amateur (v. Amulett, v Amurath I)
[ Afbeelding ]
Graf x Duellant
[ Afbeelding ]
Der Löwe x Albaner
[ Afbeelding ]
Papayer xx x Almfreund
[ Afbeelding ]
Ramzes x Oxyd
[ Afbeelding ]
Romulus I x Gründfink (opa van Rubinstein)
aisa schreef:idd Sultan, gaf echt zijn sprekende hoofd en oogopslag door vond ik.
Elisa2 schreef:_San87_ schreef:Ik heb wel even een oud hengstenboek opengeslagen en wat foto's gemaakt van een paar van de beroemdste hengsten van Duitsland (boek uit 1983):
[ Afbeelding ]
Absatz x Wohlan
[ Afbeelding ]
Goldfisch II x Amateur (v. Amulett, v Amurath I)
[ Afbeelding ]
Graf x Duellant
[ Afbeelding ]
Der Löwe x Albaner
[ Afbeelding ]
Papayer xx x Almfreund
[ Afbeelding ]
Ramzes x Oxyd
[ Afbeelding ]
Romulus I x Gründfink (opa van Rubinstein)
Leuk! Argentan was weer de vader van Argentinus. Generaties op een rijtje zetten is ook wel leuk.
Sandro Hit zijn model kwam van Sandro song. Zal eens kijken of daar nog een foto van te vinden is.
Elisa2 schreef:Oh Haarlem, hij was afgekeurd toch?
Wow die hals San... indrukwekkend.
Ah top, die knappe Sandro Song staat er ookal.![]()
Ik heb nog de vader van Sandro Song:
[ Afbeelding ]
Sandro
kevinsky schreef:San87 wij hadden een merrie Conterno Grande x Grannus (lekkere inteelt) Maar dat was ook sprekend een Grannus inclusief die hals. Iedereen dacht dat ze een hengst was.
Elisa2 schreef:Ja Uniform, kende vroeger iemand die had een hele stal vol met alleen maar Uniform schimmels haha.
Junior zag ik ooit onder Anky en maakte een enorme indruk op me. Mooie hengst met veel massa. Geloof dat er iets was met zijn nakomelingen..
sevenofnine schreef:Ik wou Uniform toevoegen
[ Afbeelding ]
Ik hoop dat iemand aanvult met een betere foto. De beteren krijg ik niet ingevoegd...
Leukste paard dat ik ooit gereden heb had Uniform x Lilium als grootouders. Het was een merrie die hard leek op de grootvader qua hoofd. Ik hoop dat ik er ooit zo één mag mag kopen (een jongere versie dan) Gecompliceerd om te rijden, maar eens ze werd begrepen kon ze alles. Ik word nog steeds wat sentimenteel als ik eraan terugdenk.
En Junior STV
[ Afbeelding ]