Hoe gaat het met jouw andere merrie, die was nog wat eerder dan Gen uitgerekend toch?
 Hoe gaat het met jouw andere merrie, die was nog wat eerder dan Gen uitgerekend toch?Uier vandaag op dag 308, ze gaat langzaam door:

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Rio begroet ons vrijwel altijd met een hinnik, maar Utah is nog vocaler en hinnikt altijd heel lief naar álles en íedereen.
 Rio begroet ons vrijwel altijd met een hinnik, maar Utah is nog vocaler en hinnikt altijd heel lief naar álles en íedereen. 

Ik hou van body en dikke nekken, maar goed, daar zijn natuurlijk meer factoren op van toepassing dan een jaar extra testosteron.
 Ik hou van body en dikke nekken, maar goed, daar zijn natuurlijk meer factoren op van toepassing dan een jaar extra testosteron. 

Zijn er nog stille meelezers?
 Zijn er nog stille meelezers?   

Niet zoveel gokjes als bij Rio en Utah, of zijn er nog mensen die op de valreep mee willen doen?
 Niet zoveel gokjes als bij Rio en Utah, of zijn er nog mensen die op de valreep mee willen doen? 

Wij genieten echt enorm van dit paardenparadijs! Vandaag hebben Ri en Ut voor het eerst in de groep gestaan en kunnen ze vanuit het harde en de paddock over een lang zandpad nu ook naar de weilanden, ze zijn wel aan hun 10.000 stappen per dag gekomen, zeg maar.
 Wij genieten echt enorm van dit paardenparadijs! Vandaag hebben Ri en Ut voor het eerst in de groep gestaan en kunnen ze vanuit het harde en de paddock over een lang zandpad nu ook naar de weilanden, ze zijn wel aan hun 10.000 stappen per dag gekomen, zeg maar.  Echt heerlijk.
 Echt heerlijk. 

Maar ze vordert nu helaas ook nog niet qua harsen/kegelen.
 Maar ze vordert nu helaas ook nog niet qua harsen/kegelen.   

Ze is op de nieuwe stal gelukkig wel veel minder gefixeerd op eten nu ze zo vaak en op veel plekken kan eten. Alledrie mijn zwartjes (en ik!) zijn nog nooit zo gelukkig geweest op deze stal.
 Ze is op de nieuwe stal gelukkig wel veel minder gefixeerd op eten nu ze zo vaak en op veel plekken kan eten. Alledrie mijn zwartjes (en ik!) zijn nog nooit zo gelukkig geweest op deze stal.