Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sambojada99 schreef:Oskarrino schreef:10k voor en een ex renpaard wat niet is wat je zocht…. En niet gekeurd (denk ik aangezien de vraag al 10x gesteld is en er geen antwoord op komt). Ik zou hem heel snel terugdoen en opzoek gaan naar je droompaard. Mocht je dat niet willen zou ik hem laten keuren (ook foto’s rug ivm KS bij volbloeden veel voorkomt) en dan vanaf daar verder werken….
Veel mensen raden aan om hem terug te brengen. Ik vraag mij af, kan dit zomaar? Is hij verplicht het paard terug te nemen?
MissJG schreef:Ik weet niet of ik helemaal verkeerd zit. Maar wil TS het paard überhaupt terug brengen? Ik begrijp uit haar bericht dat ze graag tips wil wat betreft oplossingen voor haar en haar paard. Ik snap uit alle reacties dat veel zonder pardon het paard terug zouden brengen maar niet iedereen doet weer zo gemakkelijk afstand ondanks dat ze hem nog niet zo lang heeft.
vayake schreef:Veel harteloze reactie waar TS niets met is. Veel hier dus geen dierenvrienden. Degene die hier niets kennen van volbloeden en omschooling ervan weten dus ook niet waarover ze spreken. Veel van deze paarden verdienen echt een kans en als TS deze wil geven is dat echt fantastisch. Ze wil haar doelen bijstellen en tenslotte is hij mijn 7 jaar. Dus een jaar verder kijken hoe het loopt. Paard is teslotte op korte tremijn verschillende keren doorverhandeld dus je zou voor minder stress hebben enz. Dat de prijs te hoog was ... tja TS had ook zelf meer onderzoek kunnen doen alsook info vragen allerlei zoals eigen DA mensen rondom. Wij lezen hier tenslotte maar een fractie van wat ze kan vertellen. Ik zou dus zeker niet direct aanraden terugbrengen aangezien er hier weinig staat dat het paard toch niet onhandelbaar is. Je doelen bijstellen en trainen kan dus zeker. Er zijn genoeg volbloeden die een nette proef lopen, net parcours springe, eventing en ook heerlijk recreatie paard zijn! Denk niet dat TS haar doel is om hoog niveau te gaan rijden althans dat vind ik niet terug.