Je zou bijna denken dat Wild een tweeling draagt als je niet beter wist
AM_Horses
Geplaatst door de TopicStarter: 03-02-25 13:59
Nope nope tweeling gaan we niet meer doen. Dan stop ik deze persoonlijk terug. Nee zonder gekheid, we weten dat dit natuurlijk niet het geval is bij Wild Thing. Vorig jaar de tweeling van Nigrante vond ik al erg genoeg en de ellende wat nog volgde.
Wild Thing is al goed uitgerekt en natuurlijk wat meer op leeftijd. Daarom is ze zo huge. Ze heeft er gelukkig geen last van. Ze sleept je nog zo het gangpad door echt een enorm sterke merrie. Lichamelijk als geestelijk. Ze is ook echt de baas van de kudde. Mooie droge benen en zo fief. Van de zomer nog maar proberen haar keur te krijgen.
We gaan dit jaar kijken of we een thuiskeuring kunnen organiseren. Op de stal waar White Dream staat zijn meerdere veulens van White Dream. Ik heb zelf natuurlijk ook 3 veulentjes en dan Sis voor de stamboek opname en Wild Thing nog voor keur
AM_Horses
Geplaatst door de TopicStarter: 04-02-25 18:11
Met één hand typen gaat wat lastig, maar ik zal mijn best doen.
Na een ongelukje enorm veel pijn in mijn elleboog. Gisteren naar de huisarts, doorverwezen naar bergen op zoom voor foto's. Er was wel iets te zien, dan wordt je naar de spoed gestuurd. Wat was het daar druk! Ambulances gingen af en aan. Heftig om te zien... Door de drukte doorverwezen naar Roosendaal. Ook daar werd het druk met alle doorverwijzingen uit bergen op zoom. Uiteindelijk pas halverwege de avond terug thuis. Ik heb naar alle waarschijnlijkheid een breuk aan het einde van het spaakbeen. Was niet goed te zien door een bloeduitstorting. Een bloeduitstorting zou een breuk aangeven (zo leer je ook weer wat )
Even heel flink balen. Ben je net lekker aan het rijden. Valt alles op zijn plaats, en dan dit... Voor mijn paarden ga ik een oplossing bedenken voor training. En natuurlijk voor de verzorging. Gelukkig al heel veel stalgenootjes die willen helpen.
Vandaag, vrij plotseling afscheid moeten nemen van onze hond
Oh bah, wat een dubbel rotnieuws! Sterkte met opknappen. Hopelijk geneest een bloeduitstorting/ breuk vlotter dan een grote breuk. En gecondoleerd met bet verlies van je hond.
chanicha
Geplaatst: 04-02-25 19:21
Nogmaals heel veel sterkte met je blessure en het verlies van je hond
Mer1980
Geplaatst: 04-02-25 22:36
Ik las het al op Facebook, ook hier heel veel sterkte. Zowel met je arm als het verlies van je hond...
Ik hoop idd dat ik snel weer alles kan. Zo rot ook precies voor het dekseizoen en dat de merries moeten bevallen. Maar hopelijk ben ik precies optijd weer goed.
Voor White Dream wordt goed gezorgd. Hij zal nu wat vaker in de molen gaan als hij niet loopt. Zal tussendoor gelongeerd worden en gereden door een meisje daar op stal. Zal niet zovaak zijn, maar wordt hij toch in conditie gehouden. Dus dat is heel fijn Voor Nigrante moet ik nog even een oplossing zoeken. Daar kan nu nog niet zomaar iedereen op. Maar is ook zonde om haar nu helemaal stil te zetten.
Voor de merries wordt verder goed gezorgd. Heel erg fijn zoveel stalgenootjes die helpen
chanicha
Geplaatst: 05-02-25 10:06
Je woont ook niet naast de deur anders zou hulp makkelijker zijn
AM_Horses
Geplaatst door de TopicStarter: 05-02-25 23:39
Ik heb hele leuke foto's binnen van Rosa en Wild Thing.
Zijn jullie er klaar voor?
Ook hele leuke foto's binnen gehad van de valentijnshoot met White dream. Misschien daar maar een nieuw foto topic voor openen
Rosa haar buik lijkt zo best wel wat meer gezakt. Morgen ga ik eindelijk weer langs de paarden. Heb het enorm gemist. Stilzitten is echt niks voor mij, verveel me nu al
En uier. Ze wordt goed in de gaten gehouden
Voor Nigrante heb ik een ruiter gevonden die komt. Ik ben benieuwd hoe dit zal gaan.
Ik hoop maandag meer te weten en dat ik snel ook weer wat mag. Maar een paar weken lig ik er toch wel snel uit ben ik bang.
Wat een mooie foto's. Ik kan me voorstellen dat je niet kan wachten om weer wat te mogen doen.
chanicha
Geplaatst: 06-02-25 19:22
Mooie foto’s en ze hebben er schik in aan de oortjes te zien Ze zien er goed uit TS
AM_Horses
Geplaatst door de TopicStarter: 06-02-25 22:58
Ik ben erg blij met de foto's. Vooral van Wild Thing. Ze is natuurlijk nog super fit, maar kan ineens veranderen natuurlijk. Ik heb haar ondertussen al best een tijdje. Enorm veel geleerd van haar. Dan zijn dit toch altijd mooie plaatjes om te hebben.
Ik heb de foto's van de valentijnshoot met White dream ook binnen. Heel erg gaaf ik ga daar maar een foto top voor maken. Alleen geen idee waar dit tegenwoordig moet Alvast een kiekje.
Ik heb ondertussen ook foto's van Nigrante binnen. Ook heel erg blij mee
chanicha
Geplaatst: 09-02-25 19:08
Wat een knapperd is het toch
AM_Horses
Geplaatst door de TopicStarter: 10-02-25 02:18
Leuk he vindt de foto's erg mooi geworden.
Ik kon gisteren helaas niet naar stal. Best lastig als je nu overal afhankelijk van bent. Gelukkig zijn de paarden goed verzorgd door stalgenootjes. Deze ochtend naar het ziekenhuis voor controle. Hopelijk is er nu meer duidelijkheid.
Deze kreeg ik van een stalgenootje. Ze zijn buiten gezet, en verder verzorgd. Tussendoor kijk ik op de camera als ik de camera de andere kant op laat draaien, zie ik Wild Thing
Rosa is vandaag 306 dagen drachtig Wild Thing is vandaag 292 dagen drachtig Zirkonia 236 dagen
En Rosa ligt weer. Ze ligt veel en lijkt soms wat ongemakkelijk. Logisch natuurlijk, is helemaal nieuw voor haar.
chanicha
Geplaatst: 10-02-25 09:42
Succes in het ziekenhuis! Fijn dat je ze toch in de gaten kan houden