Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Meissieline schreef:Vervoer gaat inderdaad per vrachtwagen.
Ze is afgelopen zaterdag opgehaald, maar ik vind het bizar lang duren hoelang ze onderweg zijn.
Want ze zijn nog steeds in Frankrijk.
Voordeel is wel dat ze veel stoppen op verschillende stallen dus dan kan ze er lekker uit en de benen strekken. Maar had toch ergens ook graag gezien dat ze wat meer door reden, het is een beetje dubbel.
janderegelaa schreef:Meissieline schreef:Vervoer gaat inderdaad per vrachtwagen.
Ze is afgelopen zaterdag opgehaald, maar ik vind het bizar lang duren hoelang ze onderweg zijn.
Want ze zijn nog steeds in Frankrijk.
Voordeel is wel dat ze veel stoppen op verschillende stallen dus dan kan ze er lekker uit en de benen strekken. Maar had toch ergens ook graag gezien dat ze wat meer door reden, het is een beetje dubbel.
Ze mogen niet doorrijden. De paarden moeten er om de zoveel uur vanaf.
Kabayo schreef:janderegelaa schreef:
Ze mogen niet doorrijden. De paarden moeten er om de zoveel uur vanaf.
Je mag wel 8 uren met ze rijden. Grofweg gerekend is Spanje 18,5 uren rijden. Dan hadden ze er vandaag al kunnen zijn…
kim_1990 schreef:Ik gok dat ze maandag pas zijn gaan rijden...dat ze eerst zaterdag gehaald is en zondag bij transportbedrijf op stal gestaan hebben.
Transport naar spanje is doorgaans 3 dagen reizen en op zondag wordt er veelal (uitzonderingen daargelaten) niet gereden door transportbedrijven