Nakomelingen Painted Black

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

MissHIS

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 11:50

MissPPP schreef:
Maar over Montreal staat er helemaal niks....

Dus als iemand iets weet??

Montreal niet naar het verrichtingsonderzoek

Tijdens de herkeuring op vrijdag 20 februari jl. werd de hengst Montreal (cat.nr. 761) (Indoctro x Nimmerdor) aangewezen voor het verrichtingsonderzoek onder voorbehoud van het tonen van nakomelingen.
Omdat de hengst niet tijdig heeft voldaan aan de verplichting van het tonen van nakomelingen kan deze hengst niet worden toegelaten tot het verrichtingsonderzoek.

(Bron: KWPN)

Apart dat hij niet op tijd heeft voldaan aan die verplichting, want de consequenties daarvan zijn logisch (dat hij nu niet aan het verrichtingsonderzoek mag deelnemen). Zou daar een speciale reden voor zijn?

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 12:00

Geen idee, maar wel raar idd, is ie aangewezen, laten ze geen nakomelingen zien. Weg geld Scheve mond

HorseMoments

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 14:20

petraaken schreef:
Ben nu niet bepaald een Gribaldi fan (verre van zelfs).

Die kan er maar een zijn he Knipoog

Ik heb btw ontzettend veel positieve reacties gehoord van mensen die naar de nakomelingenshow van painted black zijn geweest. Met name de grootte van de veulens scheen op te vallen. Ik denk dat het allemaal wel mee zal gaan vallen. Ik zelf vindt Gribaldi vele malen mooier als painted black maar dat wil niet zeggen dat painted black geen mooie paarden kan geven. Ik denk dat ik hem voorlopig toch maar het voordeel van de twijfel ga geven...