Wat een plaatje zowel moeder als dochter! En Solinda past echt goed bij haar, heb je ondertussen al een roepnaam gevonden?
Hootje
Geplaatst door de TopicStarter: 04-05-22 01:26
ShaNel16 schreef:
Wat een plaatje zowel moeder als dochter! En Solinda past echt goed bij haar, heb je ondertussen al een roepnaam gevonden?
Dankjewel Ik ben ook zo blij met ze. Eigenlijk noem ik haar voornamelijk Sol of Sollie, echt mega orgineel Soleil vind ik ook mooi als roepnaam maar went nog niet heel erg.
Mevrouw is inmiddels al een maand en 2 dagen oud en doet het super goed Hier met haar 2 shetlandervriendinnetjes op de weide.
Hootje
Geplaatst door de TopicStarter: 02-06-22 10:46
Inmiddels is Solinda 8 weken oud en doet ze het super goed! Helemaal dol op haar en wat een super fijn dier is ze Moeders pak ik weer rustig op in het werk en dat gaat tot nu toe goed
Dag iedereen! Ik dacht dat het wel weer eens tijd was voor een update op deze zomerse dag.
De paarden en veulens doen het goed! 8 juni is het laatste veulentje geboren en ook dit is een mooi chique bruin merrieveulen! Het is de bedoeling dat mijn staleigenaar haar aanhoudt, de merrie is ook weer teruggedekt met Ziyech.
Solinda groeit echt als een kool! Ze is nu flink aan het verharen en wordt heel donker, maar ik verwacht dat ze toch een beetje dezelfde kleur als knappe moeders krijgt. Verder is ze heerlijk eigenwijs en ontwikkelt zich super goed, is ook al flink aan de maat dus ben heel benieuwd hoe ons meisje er met een paar maanden uitziet!
Nova hebben wij helaas wegens persoonlijke omstandigheden verkocht maar gaat hopelijk een goede toekomst als dressuurpaard tegemoet! Sophia ontwikkelt zich ook super goed en zoekt tevens een nieuw huisje! Zij is trouwens ook al flink aan de maat