Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
GribaldiFAN schreef:Mensen met veel geld hebben niet altijd evenveel verstand.....
Wat een prachtige merrie is het toch!
saluut"]
[quote="GribaldiFAN schreef:Mensen met veel geld hebben niet altijd evenveel verstand.....
saluut"]
[quote="GribaldiFAN schreef:Mensen met veel geld hebben niet altijd evenveel verstand.....
stalleke schreef:Ik vind het echt zonde om met Poetin te gaan fokken!!! T paard is zo gaaf
GribaldiFAN schreef:Ik denk dat de eigenaren van Terlia toch betere weloverwogen keuzes maken voor hun merrie. Dit zijn ook hoge bomen in de paardenwereld. Dus hoge bomen vangen veel wind is in mijn ogen gewoon slap gelul! Tuurlijk laten die mensen zich adviseren, maar troy is geen passende hengst. Ik ben dan ook zeer benieuwd naar de achterliggende motavatie.
saluut schreef:Die hebben de nodige rotten in het vak hun mening wel gevraagd!
greetje"]
[quote="saluut"][quote="GribaldiFAN"]
Mensen met veel geld hebben niet altijd evenveel verstand.....
[/quote]
Ik denk dat het voornamelijk is: "Hoge bomen vangen veel wind".......
Die mensen doen nu niks meer goed, welke keuze ze ook maken. En reken er maar op dat deze mensen zich niet door 1 enkel meneertje hebben laten adviseren! Die hebben er vast veel tijd, geld en energie ingestoken om zich heeeeel erg goed te laten informeren door meerdere kanten. Want dom zijn ze heus niet (ookal maken ze misschien de keuzes die de bokkers zouden maken)!
[/quote]
[/quote]
Kijk, normaal zou ik het hier mee eens zijn. In dit opzicht niet.
Het maakt mij overigens niet uit wat voor geld iemand aan zijn paarden besteed, echt niet. Het gaat me er gewoon om dat ik niet zie wat Troy in een paard als Poetin kan bevestigen of verbeteren? Daar komt ook nog bij dat ik vind dat er enorm veel druk achter wordt gezet (mede door de embryo transplantaties die ze willen gaan uitvoeren).
Verder hoop ik echt het allerbeste voor ze.
[quote="saluut"]
[quote="stalleke schreef:Ik vind het echt zonde om met Poetin te gaan fokken!!! T paard is zo gaaf
GribaldiFAN schreef:Ik denk dat de eigenaren van Terlia toch betere weloverwogen keuzes maken voor hun merrie. Dit zijn ook hoge bomen in de paardenwereld. Dus hoge bomen vangen veel wind is in mijn ogen gewoon slap gelul! Tuurlijk laten die mensen zich adviseren, maar troy is geen passende hengst. Ik ben dan ook zeer benieuwd naar de achterliggende motavatie.
MissHIS"]
[quote="saluut schreef:Die hebben de nodige rotten in het vak hun mening wel gevraagd!
saluut"]
[quote="MissHIS"][quote="saluut schreef:Die hebben de nodige rotten in het vak hun mening wel gevraagd!
GribaldiFAN schreef:Er zijn wel meer hengsten als krack, gribaldi en jazz! Daarnaast vraag ik me af waarom het perce binnen het kwpn moet blijven?? Dat is de merrie zelf namelijk ook niet.