Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
mayrom schreef:Missouri de ambtelijke molen draait zeer traag en wees gerust de erkenning komt er, en dan ja jammer voor het NRPS dan kost het hun nog meer leden helaas pindakaas
MarianneR schreef:En toch vind ik Bravour mooi(Okee...ben een beetje bevooroordeeld, ik ken Bravour en zijn moeder Noortje in real-life)
NRPS of EASP, dat maakt mij niet uit, maar het lijkt mij niet dat ze een hengst goedkeuren als die zo fout is. (Aan de berichten hier te lezen dan.) Niet dat ik zoveel verstand heb van fokkerij, maar dat is gewoon pure logica.
Ik krijg zo het idee dat bepaalde personen hier al een negatieve mening hebben als ze het woord EASP horen. Ik plaats misschien weinig berichten op FA,maar ik lees wel vaak mee en dit is gewoon iets wat mij opvalt. Vind ik gewoon jammer!!!
Zeer waarschijnlijk krijg ik nu half Bokt over me heen maar daar kan ik wel tegen![]()
mayrom schreef:Bont hoort niet tot de basiskleuren van de vier veredelaars die het EASP inzet. Verder ben je met je pony van harte welkom bij het EASP