Oh wat is ze perfect! Change3x schreef:Gefeliciteerd met de geboorte van de knappe Poppy, Peppermint of Pumpkin Pie Of iets met een starbuckskoffie achtige naam, pumpkin chai latte of weet ik veel hoe die drankjes daar heten, begint iig genoeg met pumpkin.
Wat een mooie dame Philadelphia PomtidomPioen Rose Paradise QueenPromise Rose (afgekort Promrose?)PocahontasPaloma Roja
Castilja schreef:Laat je wel weten als je de naam hebt gevonden?:DDoe ik. Ik werk nu gewoon dus ik ben weinig aan her nadenken er over. Maar met al deze suggesties moet er iets tussen zitten!Bedankt weer allemaal!
Wat een knapperd!! Daar mag je trots op zijn.Qua namen:Pumpkin Diamond (1 van de diamanten Fancy Vivid Orange lijn)PS I love you
Gefeliciteerd! Vind het niet de meest fantastische naam maar ik dacht letterlijk bij de eerste foto meteen: Peanut!
Ik heb geen idee voor een leuke naam, maar ik wil je wel feliciteren met de plaats in Uitgelicht! Wat een prachtig meisje .
Elisa2 schreef:Gefeliciteerd! wat is ze qua afstamming?Ze is een Justice x Kashmir vh Schuttershof x Ilmeo!
Op stal een veulen die heet Pennywise.Vind ik een leuke naam. Ik vind haar een plaatje. Gefeliciteerd.