Aimee schreef:*Zucht*
Sarabande lees aub mijn berichten niet zo negatief zeg. Natuurlijk ga ik in op wat jij over Sall en haar merrie schrijft, daar ging de discussie over. Jij gaat dan meteen in op de persoon Anna42, of mijn persoon. Dát is wat ik nu juist niet wilde in dit topic. Dat ik jou naam aan het begin van mijn bericht zette, komt omdat ik op het bericht van jou reageerde, aangezien dat erboven staat hoef ik toch niet persé te quoten, duidelijk genoeg.
Bovendien wil het doen van andere suggesties toch niet zeggen dat jou suggesties niet goed zijn?
Ik had gewoon een gedachte gang en ik hoopte dat Anna42 of Ceasario dat konden controleren met hun ruimere kennis op dat gebied. Ik hoop dus nog steeds dat ze niet terug deinzen nog te reageren.
In de bloedlijnen van Padaula zijn me een aantal dingen opgevallen die me ook opvielen bij een merrie waarvoor Troy volgens Anna en Ceasario een weloverwogen fokkerskeuze is. Ik vraag me gewoon af of ik daarmee op de goede weg zit.
Je zit weloverwogen op de goede weg. Als ik het antwoord van Sall op mijn vraag heb ontvangen, zal ik daar dieper op ingaan.