4 miniveulentjes verwacht bij T&H Stables! (2018)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

stal_HD

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 19:51

Gefeliciteerd. Super dat alles zo mooi vlot verliep. Ben erg benieuwd naar droogfoto's.

Maydine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-18 20:12

Bedankt allemaal voor de felicitaties en leuke berichten! Pff wat duurt een werkdag lang als je maar 2,5u slaap hebt gehad en graag naar huis naar je veulentje wil! Maar heb het overleefd hihi!
Paar snelle droogfotos buiten met mobiel, hopelijk morgen betere foto’s en dan tevens zijn naam. (De stemmen worden momenteel geteld :P )

Hij heeft echt mega veel fluffy haar nu hij droog is := en moet nog wat uitvouwen. Hij heeft een grote witte vlek op zn kont waardoor dus ook zn staartje volledig wit is
Afbeelding

Hij hinnikt je al tegemoet als je aan komt lopen.. <3
Afbeelding

En zodra je in de buurt bent komt ie op je af gestormd waardoor fatsoenlijke foto’s maken onmogelijk is! _O-
Afbeelding
Al geeft het wel enorm schattige close up plaatjes <3

linda2008 schreef:
jaaa *\o/* gefeliciteerd!!!
en wie had blauwe ogen verwacht... := ik moest serieus even nadenken of Star niet de papa was haha!

Hahaha ja wij zeiden het ook al! Maar nee, echt Breitling als papa! Blauwe ogen komen van Liza haar vader (appaloosa met blauwe ogen) of van Breitling zn vaders kant waar veel overo voor zit. Anyway, een erg leuke verrassing! <3 vind het zo gaaf!

Dustinlover schreef:
Is die niet losgebroken geweest :Y) :+

Haha nee, Liza ging haar eerste hengstigheid gelijk naar Breitling en kwam drachtig weer thuis hihi. Blauwe ogen komen denk ik van Liza haar vader :j

Morgen hopelijk meer en betere foto’s! Ik duik voor nu Mn bedje in, even wat slaap inhalen :z

mvdbijl

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 21:17

<3Wat een leukie! Blijf fan van zulke blauwe oogjes <3

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 21:19

Zie dit topic nu pas!
Gefeliciteerd met je knappe mannetje!

Happy1oor

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 21:26

Afbeelding

Afbeelding

Afbeeldingpapa Hummer
Prachtig ventje proficiat. Ik verwacht 1 Juli mijn eerste shetlandveulen bij Jaquelientje (ook op dit topic) en heb zoveeeeeeel vragen...hoop dat ik het allemaal goed ga doen.

Maydine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-18 10:18

Happy1oor schreef:
[ [url=m/iiynpQ.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/c0z4Nk.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/37ZxNo.jpg]Afbeelding[/url] ]papa Hummer
Prachtig ventje proficiat. Ik verwacht 1 Juli mijn eerste shetlandveulen bij Jaquelientje (ook op dit topic) en heb zoveeeeeeel vragen...hoop dat ik het allemaal goed ga doen.

Bedankt voor de felicitaties en wat leuk dat je ook een veulentje verwacht. Altijd erg spannend maar ook erg mooi om mee te maken! <3
Kan het kloppen dat je het verkeerde topic hebt aangeklikt? Dit is namelijk het veulentopic van mijn eigen paardjes.. Omdat je verwijst naar Jaquelientje eerder in dit topic, geloof niet dat dat klopt? :o

Misty12

Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 10:34

Gefeliciteerd! Wat een klein eigenwijs hoofdje heeft je veulenkind. Erg schattig.

Happy1oor

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 10:36

Maydine schreef:
Happy1oor schreef:
[ [url=m/iiynpQ.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/c0z4Nk.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/37ZxNo.jpg]Afbeelding[/url] ]papa Hummer

Bedankt voor de felicitaties en wat leuk dat je ook een veulentje verwacht. Altijd erg spannend maar ook erg mooi om mee te maken! <3
Kan het kloppen dat je het verkeerde topic hebt aangeklikt? Dit is namelijk het veulentopic van mijn eigen paardjes.. Omdat je verwijst naar Jaquelientje eerder in dit topic, geloof niet dat dat klopt? :o
hahaha ik zal wel weer iets fout hebben gedaan. Nee Jaquelientje krijgt een veulen is haar eigen topic. Gewoon met mijn premiemerrie en stamboekhengst hobbyveulentje voor mezelf. Zij ervaren ik totaal niet dus ik volg al jullie ervaren topics op de voet in de hoop extra bij te leren voor als Jaquelientje gaat bevallen in Juni (1 Juli uitgerekend) dus als jullie tips hebben...ik ben spons hoor gooi maar... _/-\o_

linda2008

Re: 4 miniveulentjes verwacht bij T&H Stables! (2018)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 10:55

Haha daar ging iets mis met topics :=
Maar wat een plaatje Tina! Echt een breitling 2.0 versie!! Die blauwe oogjes kwamen heel onverwachts, maar maken hem wel helemaal af! :)

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 13:50

Wat een knapperd Tina!! Ben heel benieuwd hoe die verder gaat uitgroeien!

Maydine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-18 14:03

mvdbijl schreef:
<3Wat een leukie! Blijf fan van zulke blauwe oogjes <3

Ja ik ook hoor! Ik hou van blauwe oogjes! <3

Happy1oor schreef:
hahaha ik zal wel weer iets fout hebben gedaan. Nee Jaquelientje krijgt een veulen is haar eigen topic. Gewoon met mijn premiemerrie en stamboekhengst hobbyveulentje voor mezelf. Zij ervaren ik totaal niet dus ik volg al jullie ervaren topics op de voet in de hoop extra bij te leren voor als Jaquelientje gaat bevallen in Juni (1 Juli uitgerekend) dus als jullie tips hebben...ik ben spons hoor gooi maar... _/-\o_

Haha geen probleem hoor, kan gebeuren ;)
Wat wil je allemaal weten? Stuur me gerust een pb met je vragen, wellicht kan ik ze beantwoorden. :j

linda2008 schreef:
Haha daar ging iets mis met topics :=
Maar wat een plaatje Tina! Echt een breitling 2.0 versie!! Die blauwe oogjes kwamen heel onverwachts, maar maken hem wel helemaal af! :)

Dankjewel! Ja idd Breitling 2.0 met bonus blauwe oogjes hihi <3 Hele leuke verrassing!

Dustinlover schreef:
Wat een knapperd Tina!! Ben heel benieuwd hoe die verder gaat uitgroeien!

Dankjewel! Ja, wij ook! Hij begint al wat uit te vouwen in ieder geval, zal straks even nieuwe foto's posten <3

Maydine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-18 16:57

Zoals beloofd een grote foto spam! :P En de kleine fluffy man heeft inmiddels ook een naam:

8-) TH's Exclusive Magnum 8-)

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

MissBmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 16:59

Wat een leuk pluizebolletje, die ogen zijn echt apart. Blijft dat zo?

SayaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 07:35

Wat een toffe naam en wat een tof veulen!! <3 <3

Cactusknuf

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 11:23

Gillbo schreef:

Ja dat zijn maanogen wss blijven die wel

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 17:23

Jannexjolink schreef:
Gillbo schreef:

Ja dat zijn maanogen wss blijven die wel

“Maanogen” bestaan niet.
Blauwe ogen worden veroorzaakt door diverse kleur-genen, zoals het splash, sabino en overo gen, die kunnen zorgen voor “kenmerkende” aftekeningen en/of blauwe ogen.

Happy1oor

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-18 12:25

Maydine schreef:
Zoals beloofd een grote foto spam! :P En de kleine fluffy man heeft inmiddels ook een naam:

8-) TH's Exclusive Magnum 8-)

[ [url=m/i7wwzq.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Qy48Fc.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/2drZSx.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/PhBu6B.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Q4myJj.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/WVXc0N.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/EhWmx6.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/jjG8mm.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/T5d1if.jpg]Afbeelding[/url] ]
prachtig!!!

Maydine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-18 08:38

Bedankt allemaal voor de leuke reacties. Liza en kleine Magnum doen het erg goed <3
Het is een heel bijdehand ventje, voor niets en niemand bang en hij paradeert met zijn witte “vlag” de hele weide door hihi mams is er maar druk mee.

Thnx voor de uitleg betreft de blauwe ogen Linda. We zouden moeten testen waar ze vandaan komen (splash gen of “gewoon” blauwe ogen). Het was voor ons ook een kleine verrassing hoor, niet verwacht maar wel heeeeeel leuk <3

Helaas ook wat minder nieuws, onze merrie Mariska zou drachtig zijn van Star voor eind juli. We waren er al een beetje bang voor dat ze leeg zou zijn en gister is dat helaas bevestigd. Ze staat hengstig.. -O-

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-18 08:47

Haha ja dat “gewoon” blauwe ogen hebben we ook al vaker gezien :P toch maanogen ? ;) :P

Wat jammer van Mariska ;(

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-18 14:05

He dat is balen! Kijk je er al zolang naar uit en is ze leeg..

Maydine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-18 17:22

Ja idd echt balen van Mariska, maar helaas niets aan te doen... Gelukkig kunnen we nog uitkijken naar de babies van Sun & Cayenne straks :j Hopelijk wachten ze niet al te lang straks, want Magnum wil speelmaatjes! hihi

Magnum was vandaag voor het eerst in de grote wei en blij dat hij was! Rennen, vliegen, bokken en gelukkig tussendoor nog even poseren voor zijn paspoort foto's hihi.

Aangezien ik wel heel veel foto's had, even een topic voor hem gemaakt: [KS-ITP] TH's Exclusive Magnum, ons blauw oog boefje!

<3 <3 <3
Afbeelding

Maydine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-18 16:07

Het is alweer even geleden maar vond het inmiddels wel tijd voor wat actie weer in het topic hihi! :D

Kleine Magnum doet het super maar verveeld zich inmiddels de pleuris.. De merries zijn zijn getreiterd al zat hihi en hij wacht ongeduldig op een speelmaatje maar helaas.. nog even geduld.. zodra je nu de wei in komt, schreeuwt hij om aandacht en komt graag knuffelen, spelen en gek doen met ons of de honden. Heerlijk ventje! <3
Inmiddels is hij met zijn mama uit logeren bij mama’s knappe date en heeft hij een speelvriendje, super leuk!

De dames Sun en Cayenne staan inmiddels in hun kraamboxen dus het merrie cam staren kan hier weer van start! Sun zit vandaag op 310 dagen van de eerste dek gerekend en 303 van de laatste gerekend en heeft al best een leuk uiertje om mee te starten. :j
Cayenne zit vandaag op dag 293 van de laatste dekking en 287 van de laatste dekking en heeft nog niks geen uier. Ik zal binnenkort even foto’s maken van beide meisjes :)

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-18 08:45

Dat vraagt wel om een foto update van Magnum :D

Maydine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-18 10:41

Mer1980 schreef:
Dat vraagt wel om een foto update van Magnum :D

Haha ja I know! Maar momenteel is hij met mama uit logeren bij de hengst. Heb wel wat leuke foto’s toegestuurd gekregen, hij heeft daar een nieuw vriendje ontmoet! <3

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-18 11:07

Oh wat heerlijk, daar kan hij lekker ravotten met een leeftijdsgenootje <3 schattig hoor!