Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
koend schreef:Ik wil jullie graag iets vragen.
Bij de rijfoto's en filmpjes van Jones en Imposantos zie ik een bovenlip die veel verder doorhangt dan de onderlip. Het eerste moment dacht ik aan een overbeet maar ik kon moeilijk geloven dat ze dan gekeurd zouden worden. Op de standfoto's zie ik het ook niet.
Wat moet ik daar nu van denken?
Bij de andere hengsten is dat niet zo.
s0173957 schreef:Cayenne schreef:Er zijn een aantal doorverwezen hengsten waarbij de moeder geen predikaten heeft. Zijn die bij voorbaat eigenlijk al kansloos of geeft dat geen doorslag?
(Tenzij ze van superieure kwaliteit zijn natuurlijk).
Die zwieren ze er bijna elke keer uit later...
sultan15 schreef:Leuk! Al jaren volg ik stilletjes mee, maar dit jaar ben ik zelf van de partij met een springhengst! Een Arezzo uit een elite merrie van Indoctro![]()
Newt leuk, ook een springer! Ben wel benieuwd naar dat mooie kleurtje! Heb je een foto van hem? Mag ook in pb hoor, weet niet of het is toegestaan om hier foto's te plaatsen?
Malisa wat balen zeg! Met welke hengst doe je mee?
janderegelaa schreef:Mooi bloed en mooie lijn! Succes!
Heel veel succes maar met Flemmingh, San Remo en Jazz heb je natuurlijk geen spreiding...
peetje82 schreef:janderegelaa schreef:Mooi bloed en mooie lijn! Succes!
Heel veel succes maar met Flemmingh, San Remo en Jazz heb je natuurlijk geen spreiding...
San remo bloed kun je op 1 hand tellen op heel de startlijst net zoals Flemmingh, altijd meer spreiding als ik de andere hengsten bekijk. Moeder is volledig Duits gefokt.