Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Wat is ze geweldig bont getekend!! Gefeliciteerd nog met dit knappe veulen.
Coloured schreef:Nee hoor, die is zwart. Haar veulenvacht is wat aan het oplichten/verbleken. Moeders is een echte zwarte maar verbleekt ook wat in de zomer van de zon. Zou zomaar kunnen dat haar veulen dat ook doet. We zullen zien wat het uiteindelijk wordt maar ik verwacht gewoon zwart.
Silly1972 schreef:Goede keuze, maar ik ben bevooroordeeld haha, maar ga je dan op de Groningers verder of de warmbloed?
Zit nl weinig xx/ox in
Coloured schreef:Dank je wel.
Ja, we gaan haar houden en proberen er een mooie bonte lijn mee op te zetten. Ze komt uit een top-moeder. http://www.horsetelex.nl/horses/pedigree/1853172
pillow schreef:Coloured schreef:Nee hoor, die is zwart. Haar veulenvacht is wat aan het oplichten/verbleken. Moeders is een echte zwarte maar verbleekt ook wat in de zomer van de zon. Zou zomaar kunnen dat haar veulen dat ook doet. We zullen zien wat het uiteindelijk wordt maar ik verwacht gewoon zwart.
Jullie website eens bekeken. Nou daar wordt je niet veel wijzer van
different1 schreef:Ik heb het andere veulen gemist geloof ik... Of loopt die merrie zo lang over tijd?
De bonte is een plaatje trouwens.