dees schreef:Ferrolan heeft wel heel ondergeschoven hoeven (lees; weinig verzenen), dat vind ik wel heel jammer. Maar goed, hij is wel heel, heel braaf, lijkt me een heerlijk ongecompliceerd dier.
Heb ik gezien toen hij de bak uitging, kon vanaf mijn positie het been- en voetenwerk goed bekijken
Dat is ook een punt dat ik op wil zoeken in het nakomelingenrapport.
Citaat:
Hebben jullie Figaro ook nog gezien? Tjong, wat stond die er slecht voor zeg! Alsof die zo uit de weide was geplukt en in mei 2003 voor het laatst een wormenspuit heeft gezien. Tragisch mager met wormenbuik en slechte vacht. Dan ben je goedgekeurd dekhengst
Ik zei het ook al tegen mijn moeder(je kan het bijna gehoord hebben). Denk dat ik het dier thuis had gehouden als hij in deze conditie was...
Moran en Lobeke zijn zeker fijne hengsten om een sportpony mee te fokken. Jammer dat ze niet veel merries krijgen(lobeke iig niet
)
Azmirraf vond ik vooral erg hard gaan en met de rug eruit springen. Heb hem wel beter zien lopen iig. Kon er nu niet echt van onder de indruk raken
Nobility vond ik ook niet uitblinken, maar daar zit dat meisje ook nog niet zolang op. Als die hengst optimaal voorgesteld wordt zal hij misschien nog wat beter springen 
Nimzikki is inderdaad van Nobility Vora, ik zat niet op te letten