liss schreef:Mijn vader mag zich de trotse fokker noemen van Ashwin, hengst met de mooiste draf!![]()
[ [url=m/nzltSI.jpg]Afbeelding[/url] ]
Gefeliciteerd en hij kan ook heerlijk los lopen
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ashwin liep inderdaad erg mooi!
en net zo'n mooie donkere kleur, zag ik in je profiel. inamulder schreef:Hallo iedereen, als jullie het leuk vinden om meer over de hengst Formidable te lezen:
http://www.formidable-ggk-hengst.nl/
Wij zijn van plan om op korte termijn een DNA onderzoek te laten uitvoeren, ivm vererven schimmel.
Florri heeft namelijk grijze manen en staart, het kan zo maar zijn dat hij niet eens volledig schimmel is of geen schimmel vererft.
Zijn moeder, haar overige nakomelingen zijn allen donker, of bruin, geen schimmel.
Een paard met kwaliteit, is kleurloos. maw het zou niet hoeven uitmaken.
En zeg eerlijk juist door zijn prachtige uitstraling viel hij op in de ring gisteren.
Zodra er meer nieuws is over Formidable, melden wij dit op zijn website.
Ik heb liever een fijn bewegende schimmel dan een zwarte die beweegt als een naaimachine. Dees schreef:Gefeliciteerd met de dekkingen van Formidable en Bright's Hero!
Twee hele fijne hengsten, dat is met recht een hele leuke prijs om te winnen
Ashwin is ook werkelijk een plaatje, Liss, wat heerlijk dat je vader zulke mooie dieren fokt! Doet ie goed!

Ik zal voor je duimen, dat de dekking maar goed mag lukken! Dees schreef:Eldango, ik denk dat Bright's Hero goede dingen voor je merrie zou kunnen doen. De hengst beschikt over werkelijk een fantastisch exterieur en is mooi opwaarts van bouw, zeker in zijn front. Zijn vader heeft heel veel goede nakomelingen gegeven. De hengst is nog jong, hij is nog wat jeugdig in formaat. Maar heeft zijn eerste overwinningen in de sport al op overtuigende wijze behaald.
Jouw merrie heeft veel bot maar weinig front. Ze heeft een wat platte croupe (tuigpaard achtergrond?). Ik zou niet perse een hengst met meer bot voor haar kiezen, maar wel eentje met heel veel front. Daarom denk ik dat je best nog wel eens aangenaam verrast zal zijn door het veulentje van 2017Ik zal voor je duimen, dat de dekking maar goed mag lukken!
Cayenne schreef:inamulder schreef:Hallo iedereen, als jullie het leuk vinden om meer over de hengst Formidable te lezen:
http://www.formidable-ggk-hengst.nl/
Wij zijn van plan om op korte termijn een DNA onderzoek te laten uitvoeren, ivm vererven schimmel.
Florri heeft namelijk grijze manen en staart, het kan zo maar zijn dat hij niet eens volledig schimmel is of geen schimmel vererft.
Zijn moeder, haar overige nakomelingen zijn allen donker, of bruin, geen schimmel.
Een paard met kwaliteit, is kleurloos. maw het zou niet hoeven uitmaken.
En zeg eerlijk juist door zijn prachtige uitstraling viel hij op in de ring gisteren.
Zodra er meer nieuws is over Formidable, melden wij dit op zijn website.
Prachtige hengst! Maar dit is 100% een schimmel en dat kan hij ook gewoon doorvererven hoor.
En inderdaad, een goed paard heeft geen kleurIk heb liever een fijn bewegende schimmel dan een zwarte die beweegt als een naaimachine.
Dat was ik, idd geen dekking begon nog wel te twijffelen hoor, maar hebben al iets anders op het oog, dus de deken was ook goed.chanelle14 schreef:Gefeliciteerd liss, vond het een erg aansprekend dier!
Mijn foto's staan er allemaal op: https://www.facebook.com/chanelart/
jobamara schreef:Eldango, Niks te danken!!!![]()
![]()
Dat was ik, idd geen dekking begon nog wel te twijffelen hoor, maar hebben al iets anders op het oog, dus de deken was ook goed.
Polleman, proficiat ook met de dekking, had ik geweten dat je er ook was, hadden we even kunnen kletsen! Sunrise oke??
En nog iemand met een dekking vlgs mij, proficiat ook!!
Joki, helemaal met je eens, super relaxed op veewagen en opzadelen enz. Onze merrie is er nu drachtig van en hengstenhouder Peeters is ook een fijn adres, ondanks dat het voor ons 2 1/2 uur rijden heen was om snel sperma te halen.
jobamara schreef:Joki, helemaal met je eens, super relaxed op veewagen en opzadelen enz. Onze merrie is er nu drachtig van en hengstenhouder Peeters is ook een fijn adres, ondanks dat het voor ons 2 1/2 uur rijden heen was om snel sperma te halen.
sandra8 schreef:Roman viel mij gister erg tegen heb hem wel eens beter gezien.