Abercrombie schreef:Ik weet niet of die al genoemd was maar Bon Bravour? Geen Jazz.
Die is toch niet beschikbaar? Staat bij Anky in training.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Quir schreef:Ik kan alleen dit vinden:
http://www.ipshorsegroup.eu/paarden/i-p-s-bon-bravour/
Verder niets helaas. Wist inderdaad wel dat hij in training staat bij Anky en tijdje terug veelbelovende video op Facebook voorbij zien komen!
Quir schreef:Ben heel benieuwd wat t veulen gaat doen, hengst waar ze drachtig van is is een zoon van Negro. Denk dat Negro/ferro bloed haar heel goed kan passen!
Bij van olst was ik inderdaad ook aan t kijken. Hoor hele wisselende verhalen qua karakter, vind dat lastig. Maar denk dat het bloed wel een goede combinatie is met mijn merrie! Zeker t ferro/negro bloed.
Abercrombie schreef:Quir schreef:Dank je!
Zonde, maar dan valt hij dus ook sowieso af.
Sorry dat wist ik ook niet. Wel dat hij bij Anky is. Als ze chemisch gecastreerd zijn kunnen ze dat dan nog terug draaien?
Quir schreef:Ik denk niet dat ze over voldoende bloed beschikt, het is in ieder geval geen bloederig paard. Heeft bot en massa genoeg. Maat voor mij ook en veel groter hoeft ook niet.
Uytert zegt dat United of Ferdeaux wel goed zouden kunnen passen bij haar.
Sizzle, ik ga ook zeker geen Houston gebruiken. Ze is nauw verwant aan Houston. Oma is de overgroot moeder van Houston (Nienke). Dus uit dezelfde moederlijn, net als Dark President en Fellini. Desondanks is t een paard met een heel fijn karakter en dat wil ik ook graag terug zien in t veulen. Nu is veel natuurlijk ook afhankelijk van opvoeding.
Ik zou in ieder geval niet terug willen fokken op uniform, net zoals liever ook niet op jazz. Duits bloed spreekt me zeker wel heel erg aan, maar wil wel graag volledig KWPN papier bij t veulen.
Fürstenball ga ik even op zoeken.
Zou Gunner of Daily Daimond wat kunnen zijn?
Quir schreef:Denk dat Daily Diamond ook goed de galop zou kunnen verbeteren. Zag straks alleen een video en daar vond ik m tegen vallen... Wil m graag in real life eens zien. Het nieuwe bloed vind ik wel interessant. Heeft hij dit jaar al veulens? Of worden de eerste volgend jaar geboren?