Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Iris82 schreef:inochiyo schreef:Ik dacht dat er op marktplaats al een tijdje ook een kruising fries kwpn staat. Is dit toevallig deze van in dit topic?
Lees groene opmerking.
Anoeska schreef:petraaken schreef:Dat het veulen nu te koop staat is niet relevant voor de vraag van TS. Dus alle opmerkingen omtrent het te koop staan van het veulen doen hier dus niet ter zake en daarom het verzoek om terug ontopic te gaan.
Ik herhaal 'm gewoon even voor mensen die het lastig te onthouden vinden
Kadanz81 schreef:Er is een goed gesprek geweest tussen mij en mijn vriendin (verkoper).
Hij blijft voorlopig bij haar staan en als dit achter de rug is verkopen we hem aan een goed adres. Mochten we dit niet vinden koopt ze hem gewoon van mij terug.
Bedankt Mod voor de opmerking, dit is al vervelend genoeg zonder alle bokkers die zo goed weten te roepen vanaf de zijlijn.
Drico schreef:Wat nou als het veulentje geen speciaal kleurtje had? Had je hem dan ook gelijk op MP gegooid omdat het niet naar je "wensen" was?
Babootje schreef:matasja schreef:Heel benieuwd wie er nu net als jullie zit te kijken naar zijn veulen en denkt, iets klopt hier niet...
Want het zaad van kharamel zal toch geinsemineerd zijn in een andere merrie waarschijnlijk ...
Die krijgt dan waarschijnlijk een mooie Arabofries.