Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
kanniet schreef:Hier een eigenaar van 4 geweldige kleine paardjes. Joolien, als jij me kan vertellen waarom jij op paarden rijdt, dan geef ik waarschijnlijk precies hetzelfde antwoord waarom ik kleine paardjes heb om mee te mennen en om van te genieten
]
ohjajoh6 schreef:Misschien is ts op moment druk bezig, om sommige lesklantjes met een gezelschapsmini thuis, ervan te overtuigen dat ze het allemaal niet zo heeft bedoeld...

en stond ter dekking voor 25 euro...echt..dan heb ik wel zoiets van..man waar zit je verstand..
Joolien schreef:Dames dames, nu niet meteen overhaaste conclusies trekken. Misschien was mijn topic wel wat bevooroordeeld, maar ik ben enigszins overtuigd hoor
Waarom ik dit topic opende, was omdat ik laatst weer een misvormde mini op bokt voorbij zag komen, en in een weiland hier in de buurt staan ook een paar kleine paardjes die niet gezond zijn.
Daarnaast had ik het idee, dat er enkel voor de mooi gefokt werd, soms doen topics hier dat ook vermoeden. Enkel voor de show.
Bedankt voor de reacties, erg interessant en nogmaals, het verandert mijn kijk zeker wel!