Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
geerke schreef:DeMolenhoek schreef:Ts, als jij geloofd dat dat paardje 1.58 is, nou sorry... Denk dat je al tevreden mag zijn met een krappe 1.45 :s
dat dacht ik ook
Ayasha schreef:Buiten Nederland heeft niemand E pony's.
However, dat ie niet geimmatriculeerd is wil ook niks zeggen. De B mag je zonder immatriculatie rijden hier. (bij de VLP mag je iig Niveau 0 (=b) zonder starten. Dier kan best 1.58 zijn, er van uit gaande dat de man een lengte van 1.80 heeft (wat niet ondenkbaar is.) Het is wat ielig dus met iemand er op van dezelfde lengte kan ie best een stuk kleiner tonen.
Verder is het in België geen achterlijk hoge prijs vrees ik...En jawel, die raakt wel verkocht.
koend schreef:Voor mij, uit België, is het ook echt te veel geld. Tot een paar jaar geleden zijn er gekke prijzen betaald voor pony's die gepresteerd hadden maar ook dat is nu tot normale proporties herleid.
Een klein paardje gaat helemaal niet veel.
Natuurlijk zijn er altijd mensen die een eerste paardje kopen voor een veel te hoge prijs, en gewiekste verkopers ... Maar daarom moet jij nog niet meegaan in dat verhaal.
Kwestie van die immatriculatie, ik rijd al 20 jaar LRV en liet nog nooit eentje immatriculeren. Het wordt gewoon nooit gecontroleerd! Allemaal verloren kosten, de overheid is al duur genoeg. Als je ooit zo goed wordt dat ze erover gaan vallen, kan je dit nog altijd in orde brengen.
Zeker als ze dekgeld gaan rekenen dat ze zelf nooit hoefden te betalen en hun stallingsonkosten gaan doorrekenen... VickyS schreef:Is de merrie drachtig?Ik zie op foto 1 een vrij dikke buik.
Of beeld ik me dat maar in.