Hierbij mijn saron X Zep!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ze heeft nu 1x een singeltje om gehad. Als het beter weer word gaan we verder! blijdatikrij schreef:Diktrom wat ontzettend leuk dat je die filmpjes geplaatst hebt!
Zat gisteren wat te surfen en kwam op minou 's facebook en zag daar een linkje staan naar je youtube kanaal.Heerlijke filmpjes! Wat een tank van een hengst he. Zie zoveel gelijkenissen met mijn oude merrie
Merrie Marcolien heb ik nog steeds(wordt dit jaar 21)
Kon haar jaren niet drachtig krijgen, maar uiteindelijk toch een prachtige zoon gegeven met natuursprong.
En hij heeft precies het karakter van zijn moeder. Heerlijk betrouwbaar(maar geen dooie!)
maar gelukkig nog eentje. Rijd je hem zelf? en welke vader heeft hij? Killian1 schreef:Wat leuk een topic over "good-old" Zep!
Heb een paar keer mogen rijden op dat machtige dier! Leuk om de filmpjes van toen weer eens te zien. Ilex ken ik ook nog wel ja, stoer dat ie was!
Vliendertje schreef:Whaa die bazuin en cabochon!!! Stoere beesten. Ik hoop dat de mijne ook zon stoere bonk word. Ze is nu 2,5, en sinds de kerst zeker 3cm gegroeid. Maar wat een verschil al!!
[ [url=m/xugAy1.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/OmEWzF.jpg]Afbeelding[/url] ]
diktrom schreef:Vliendertje schreef:Whaa die bazuin en cabochon!!! Stoere beesten. Ik hoop dat de mijne ook zon stoere bonk word. Ze is nu 2,5, en sinds de kerst zeker 3cm gegroeid. Maar wat een verschil al!!
[ [url=m/xugAy1.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/OmEWzF.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mooi paardje hoor en een goed achterbeen erin zo te zien. Hoe oud is ze nu, of heb ik niet op zitten letten en heb je dat al geschreven?
blijdatikrij schreef:Ha Diktrom![]()
Heb Marcolien nu ruim 18 jaar en geen dag spijt. Klim soms nog op dr om ff rondje in bak te stappen( zonder zadel , maar nu wel met hoofdstel want ze is nog fris zat haha). Hoop dat ze nog lang van haar oude dag mag genieten hier thuis.
Thorshammer staat in het ihw stamboek. Van hengst Test. 1x dekken en drachtig op haar 16e. Na alle pogingen bij van Vliet, van Bommel en DAP bodegraven ten spijt. Moest denk ik zo zijn.
Ja hij blijft en ik rijd hem zelf. Nu goed zadelmak en rijd hem rustig verder. Hij voelt net zoals de merrie, alleen soepeler en wat compacter.
vond die filmpjes echt zo leuk van jullie op Zep

annelieke92 schreef:miranda83 schreef:Wat leuk om al die nakomelingen van zep tegen te komen. Dit is de mijne vader is zep/moeder is arinda.
[ [url=m/91t8zu.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/2w2Eu8.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat is de naam van jouw paard? Mijn merrie komt uit een merrie met dezelfde afstamming als jouw paard
annelieke92 schreef:het is idd een geweldig dier. Wel eentje die een eigen wil heeft somsmiranda83 schreef:Hey wat leuk dat die van jou de zelfde afstammelingen heeft. Die van heet important.
Wat leuk het is inderdaad een volle broer van de moeder van mijn paard. Moet vast een geweldig dier zijn
Hij heeft ook wel een blik die ik herken bij mijn merrie
annelieke92 schreef:miranda83 schreef:Hey wat leuk dat die van jou de zelfde afstammelingen heeft. Die van heet important.
Wat leuk het is inderdaad een volle broer van de moeder van mijn paard. Moet vast een geweldig dier zijn
Hij heeft ook wel een blik die ik herken bij mijn merrie
Cheytjuh schreef:Wat ontzettend gaaf om al het beeldmateriaal te mogen zien en dat er nog mensen zijn die dit online zetten, dat is toch geweldig![]()
![]()
Ons veulen van Vitens ( Parcival x Zep) uit een Elegant moeder had ook al zulke grote oren :
[ Afbeelding ]
Is gelukkig nu op bijna 2jarige leeftijd mooi bijgetrokken :
[ Afbeelding ]
Leuk zo om ook de nakomelingen allemaal een beetje te kunnen volgen
miranda83 schreef:Wat leuk om al die nakomelingen van zep tegen te komen. Dit is de mijne vader is zep/moeder is arinda.
maar ook de oogopslag en de neus zijn heel typerend. Hoe oud is hij/zij nu? diktrom schreef:miranda83 schreef:Wat leuk om al die nakomelingen van zep tegen te komen. Dit is de mijne vader is zep/moeder is arinda.
Weer een echt zeppie aan die oren te zienmaar ook de oogopslag en de neus zijn heel typerend. Hoe oud is hij/zij nu?
perfecte timing!