Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
horsies5 schreef:Ahhh bedankt voor het uitleggen.. ik had de travare in mijn hoofd en vond die nou niet echt passen bij wat de TE zoekt.. maar de brukhast is dat wellicht wel dan![]()
Ik zag echter dat westefriesedijk genoemd werd, maar zij hadden geloof ik het travare type
_black_rose_ schreef:En als ze eenmaal weten dat ze veel sterker zijn dan jou is het soms ook een beetje spannend.
_black_rose_ schreef:Alleen dat sprongetje wordt misschien beetje moeilijk, mja beetje trekpaard kan wel ergens overheen/ doorheen stappen, ik heb nooit problemen gehad met m in het bos terwijl zowel hij als ik niet kunnen springen.
lizy29 schreef:Om toch even terug te komen op de mok. Het is toch wel iets wat erg ras en zelfs paard gebonden is. Zo staat onze Breton hele dagen in de blub (ja ze geniet er echt van) en heeft nergens last van tewijl onze 2 KWPN-ers regelmatig mokplekjes hebben.
_black_rose_ schreef:Alleen dat sprongetje wordt misschien beetje moeilijk, mja beetje trekpaard kan wel ergens overheen/ doorheen stappen, ik heb nooit problemen gehad met m in het bos terwijl zowel hij als ik niet kunnen springen.
horsies5 schreef:Nordsvensk schreef:
De noordzweden bestaan uit 2 types. Je hebt een zwaarder type, Nordsvensk Brukhäst. Dit type is een trekpaard. En je hebt een lichter type: kallblodig travare, dat is het type wat op de drafbaan loopt.
Ahhh bedankt voor het uitleggen.. ik had de travare in mijn hoofd en vond die nou niet echt passen bij wat de TE zoekt.. maar de brukhast is dat wellicht wel dan![]()
Ik zag echter dat westefriesedijk genoemd werd, maar zij hadden geloof ik het travare type