voor degene die dat leuk vinden dat tevolgen. Vandaag met mijn stal houder gesproken en die vind het goed. Dus daar heb ik ook de steun van. Ben ik ook weer blij mee. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
voor degene die dat leuk vinden dat tevolgen. Vandaag met mijn stal houder gesproken en die vind het goed. Dus daar heb ik ook de steun van. Ben ik ook weer blij mee. Joolien schreef:Sammyo, ik zie hier duidelijk het zwakke punt van de twee rassen, de vaak wat korte hals. Lijkt ook of ze veel schoudervrijheid mist?
Dat is dus het risico van dit soort rassen fokken, dat je de zwakke punten avn het ras gaat benadrukken.
Zonde, want vols mij zit er wel een geinig koppie op.

isabel_94 schreef:Qua bouw vind ik het echt niks, je gaat echt een enorm kort veulen fokken hiermee en de kans dat z'n bouw een beetje fatsoenlijk is is niet zo groot.
Sammyoo schreef:isabel_94 schreef:Qua bouw vind ik het echt niks, je gaat echt een enorm kort veulen fokken hiermee en de kans dat z'n bouw een beetje fatsoenlijk is is niet zo groot.
Wat is er dan mis mee? Of houd je meer van warmbloeden? Want dat is ze niet en wordt ze niet. Het korte valt voor een net vierjarige wel mee, beide ouders zijn ook niet erg kort. Ze zal in ieder geval een stuk makkelijker te sluiten zijn dan haar moeder!!