Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
felineepino schreef:Ik zou hem laten castreren, je kan wel zeggen dat hij een hele rustige hengst is maar als hij dit soort gedrag vertoond moet hij zich of zwaar vervelen, of zich geen raad weten met de hormonen..
felineepino schreef:Ik zou hem laten castreren, je kan wel zeggen dat hij een hele rustige hengst is maar als hij dit soort gedrag vertoond moet hij zich of zwaar vervelen, of zich geen raad weten met de hormonen..
wilmatj schreef:felineepino schreef:Ik zou hem laten castreren, je kan wel zeggen dat hij een hele rustige hengst is maar als hij dit soort gedrag vertoond moet hij zich of zwaar vervelen, of zich geen raad weten met de hormonen..
Ik hoor in dit topic dat vele hengsten dit doen.
zouden al die paarden dan geen raad weten met hun hormonen?
De manier die jij beschrijft heb ik nog nooit van gehoord.
Neon schreef:Van zelfbevrediging wordt je blind... Dus ik zou maar oppassen tenzij je een blind paard wilt hebben...
En nu serieus... Wat denk jezelf ts... Er zijn heel veel dieren die dit ol wat voor manier dan ook doen... Puur natuur... Laat lekker gebeuren...
lol.. VivaLaVida schreef:Neon schreef:Van zelfbevrediging wordt je blind... Dus ik zou maar oppassen tenzij je een blind paard wilt hebben...
En nu serieus... Wat denk jezelf ts... Er zijn heel veel dieren die dit ol wat voor manier dan ook doen... Puur natuur... Laat lekker gebeuren...
Hahahaa nee serieus...... dr DA zegt dat die hengst verminderd vruchtbaar kan worden![]()
lol..