hengst laat zichzelf klaarkomen.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 21:43

Lol ja ik denk gewoon masturbatie? het was toch ooit bekend dat alleen dolfijnen en mensen het voor hun plezier deden? I think not :')

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 21:44

Voor drachtigheids controle en aanverwante zaken zou ik Krommerijnstreek nemen. (Vd Lauw)

felineepino

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 21:48

Ik zou hem laten castreren, je kan wel zeggen dat hij een hele rustige hengst is maar als hij dit soort gedrag vertoond moet hij zich of zwaar vervelen, of zich geen raad weten met de hormonen..

wilmatj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-14 21:49

felineepino schreef:
Ik zou hem laten castreren, je kan wel zeggen dat hij een hele rustige hengst is maar als hij dit soort gedrag vertoond moet hij zich of zwaar vervelen, of zich geen raad weten met de hormonen..

Ik hoor in dit topic dat vele hengsten dit doen.
zouden al die paarden dan geen raad weten met hun hormonen?

Jinqs

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 21:50

Heb er nog nooit van gehoord maar vind het wel echt komisch _O-

Jessix

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 21:50

TS, je hebt dit toch pas één keer gezien? Lijkt me nou niet een reden tot paniek en ook niet noodzakelijk om er een dierenarts bij te halen.... Als je paard dit 10x per dag gaat doen dan raakt hij inderdaad wel heel gefrustreerd, maar dat is hier toch helemaal niet aan de hand?

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 21:51

felineepino schreef:

Hoe kom je daarbij? Heel veel hengsten, en ook wel ruinen, masturberen, maar dan op een andere manier. Of wil je zeggen dat al die hengsten zo'n last hebben van het hengst zijn en gecastreerd moeten worden?

Ik snap niet dat mensen hier zo over vallen. Mensen masturberen ook niet allemaal op dezelfde manier hoor. :+

Jessix

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 21:52

wilmatj schreef:
felineepino schreef:

Ik hoor in dit topic dat vele hengsten dit doen.
zouden al die paarden dan geen raad weten met hun hormonen?

Ik heb mijn hengsten wel eens met een stijve piem tegen de buik zien slaan, maar nog nooit zien klaarkomen in de afgelopen 13 jaar dat ik hengsten heb. Meestal wapperen ze er een keer of 3 mee en dan bergen ze hem weer veilig op! ;) De manier die jij beschrijft heb ik nog nooit van gehoord.

Geryon

Re: hengst laat zichzelf klaarkomen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 21:54

Dat is niet zo gek. De kans dat een hengst achter deze manier komt is niet zo groot.

Jessix

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 21:56

Geryon schreef:
Dat is niet zo gek. De kans dat een hengst achter deze manier komt is niet zo groot.

Ik vind het ook niet gek, ik heb er alleen nooit van gehoord. Maar zoals ik al schreef, voor mij is dit geen reden tot paniek of dierenarts.

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 21:59

Als je maar niet net de hoeven aan het uitkrabben ben #)

Tja ik heb ook genoeg merries gezien die met hun gereedschap tegen de voerbak/waterbak/houten paal of wat dan ook staan te schuren omdat ze het lekker vinden, hengsten kunnen dit niet :Y)

Benen kruisen om zo te hobbyen heb ik ook nog niet gehoord. Meest is het idd "hoor wie klopt daar kinderen..."

Yipee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 22:00

Wow dat is wel heel grappig hihi. Is het echt? Heb je een filmpje. :p

Kan me niet voorstellen dat het kwaad kan verder trouwens.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 22:01

Ik ben ook wel benieuwd naar een filmpje. Camera meenemen voortaan! _O-

Neon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 22:08

Van zelfbevrediging wordt je blind... Dus ik zou maar oppassen tenzij je een blind paard wilt hebben...

En nu serieus... Wat denk jezelf ts... Er zijn heel veel dieren die dit ol wat voor manier dan ook doen... Puur natuur... Laat lekker gebeuren...

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 22:08

Mijn paard kruiste zijn voorbenen als rek-en strekoefening na het opstaan. (na rollen e.d.)
Dat ándere deed hij niet in het openbaar.... was toch wel een heer van stand :)

beaversrun

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 22:11

[quote="Neon"]Van zelfbevrediging wordt je blind... Dus ik zou maar oppassen tenzij je een blind paard wilt hebben...

Joh ECHT??? Nu snap ik waarom mijn 2 hengsten blind zijn :+
Stelletje smeerlappen....

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 22:15

Blind? Is dat bij vrouwen zo ? :+

Ik ken alleen de mannelijke versie en dan met doof :Y)

beaversrun

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 22:16

Doof zijn ze niet stekeblind wel.... Smeerlappen!!

LauraSaskia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 22:31

Haha ik las dit topic vanmiddag en dacht al dat het rellen zou worden.. :+
Een beetje luchtigheid kan toch nog wel gewaardeerd worden?

OT, misschien was het een eenmalig uitprobeersel en gedraagt meneer zich voor de rest 'normaal'.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 22:40

Neon schreef:
Van zelfbevrediging wordt je blind... Dus ik zou maar oppassen tenzij je een blind paard wilt hebben...

En nu serieus... Wat denk jezelf ts... Er zijn heel veel dieren die dit ol wat voor manier dan ook doen... Puur natuur... Laat lekker gebeuren...

Hahahaa nee serieus...... dr DA zegt dat die hengst verminderd vruchtbaar kan worden :') :') lol..

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 23:19

Idd ook mijn gedachte... Minder vruchtbaar... Vond dat wel een vreemde gedachte.

beaversrun

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 23:23

Mijn hengst 'sjort' er zn hele leven al aan maar heeft nooit een vruchtbaarheidsprobleem gehad hoor.

Franciee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 23:34

_O-

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 23:37

Er zijn best veel hengsten die dit doen, maar dan gaat het waarschijnlijk wel om een hengst die in het verleden ook echt gedekt heeft? Als hij nu niet meer dekt, zou ik hem laten castreren, want het geeft voor hem veel frustratie en stress.
Kan ook bij een oudere hengst nog prima en ook dan worden ze er echt nog rustiger van.
Kwel dat dier niet onnodig.

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 23:38

VivaLaVida schreef:
Neon schreef:

Hahahaa nee serieus...... dr DA zegt dat die hengst verminderd vruchtbaar kan worden :') :') lol..

Waarom is dat vreemd? Als hij dit meerdere keren per dag doet heeft dat wel degelijk invloed op de vruchtbaarheid.