Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) Om kwart voor tien moet ik met Malvin bij de veterinair zijn. Kwart over tien is m'n eerste proef. Mag Malvin wel met gevlochten manen etc. bij de veterinair verschijnen? Inrijden zit er sowieso niet echt in vrees ik, maar wordt zelfs krap om nog te vlechten tussendoor.

EliseXJoelle schreef:Cooltje24: Hoelaat moet je? Mijn paardje moet naar de keuring als het daar mee samen kan wil ik best lezen. Stuur anders even een pB.
Is er ook een indeling voor de hindernissen of kan hier vrij gebruik van gemaakt worden?
En in principe zijn we gedekt qua schrijvers, maar mocht er iemand uitvallen, dank je wel!
Dank je wel Leonoor voor de aanpassingen, zodat we lekker de tijd hebben voor de verschillende onderdelen zaterdag. Top geregeld EliseXJoelle schreef:Wat is eigenlijk de reden dat de hindernisbaan niet door gaat? In de battie stond hij nog op het lijstje..

Suusenmalvin schreef:Leuk leuk, we hebben er zin in!! Morgen nog een dagje spullen poetsen een paard wassen en dan zaterdag heul vroeg t bed uitDank je wel Leonoor voor de aanpassingen, zodat we lekker de tijd hebben voor de verschillende onderdelen zaterdag. Top geregeld

Gelukkig hoeft er geen paard mee, dit jaar niet...